scribbleh Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 det tror jeg bare er for LAN Lenke til kommentar
veluci Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 leeenge siden eg spillte dette spillet:P men da eg spillte det, så tror eg att eg bygget opp spilleren feil.. for kom aldri spess langt... så eg gav opp heile tida skal begynne igjenn liksom.. men gidder ikke gjøre samme feilen.. kan noen bare hjelpe meg til en god start med hvilken char eg burde velge, go hvilke skills eg burde sette på den? btw det funker til mac også sant?? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Paladin er lett å spille med, zeal burde trenes en del lvl`er, og fanatisme (Eller hvordan det skrives) Også trener du det skjoldet, holy shield. Også alt som gir bonuser til det.. Ganske lett og bra build.. Mange andre bra builds også, er jo bare å google seg fram til noe hvis du ikke syns den hørtes noe spennende ut.. Diablo 2 builds Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hvis jeg skal begynne som ei Sorceress, hvilken retning bør jeg ta i skill-treet? Noen som eventuelt har et ferdig build? Og hvilke stats bør jeg fokusere på? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Warmth er greit å ha i lvl 20, rask mana regen.. Skal du gå ice er frozen orb tingen, tren alle bonuser til det.. CainLighting er tingen om du går lyn.. Fire er jeg litt usikker, kanskje meteor om du spiller sammen med noen, så de får tanka og du spammer med det.. Gl Hf Edit Stats er mana greit å ha, fordi du bruker mye mana, og mana regen`en din funker bedre når du har mer mana, strengt for å bruke drakt og sånt, trenger ikke så mye der, 100 kanskje, vitalety er greit så du tåler litt, rundt 100 der også.. Og dex ingen ting.. Nå har ikke jeg spilt så veldig mye med socress da men.. Endret 15. august 2007 av SideburnsKongen Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Men er det lightning, fire, eller frost som er "best"? Og bør jeg putte alle i den samme retningen? Lenke til kommentar
mg_martin Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 alle har vel sinne fordeler og ulemper... driver å bygger en blizz sorc nå... suger nå, men blir nok bedre når jeg får høyere level... noen som har lyst til å bli med på noen baalruns i normal? trenger en sterk som kan kverke for meg:) Lenke til kommentar
Yahh Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) alle har vel sinne fordeler og ulemper... driver å bygger en blizz sorc nå... suger nå, men blir nok bedre når jeg får høyere level... noen som har lyst til å bli med på noen baalruns i normal? trenger en sterk som kan kverke for meg:) 9290732[/snapback] Er med deg jeg =) Account name: Enersen Bare å legge meg til Endret 16. august 2007 av Yahh Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Lightning sorc suger;) Lenke til kommentar
Zimmen Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Fire sorceress suger, liker godt ein kombinasjon av lightning og ice + warmth eg. Med mykje i nova, lightningmastery, frozen orb, coldmastery og warmth. Static field er foresten ein heilt sinnsjukt god magi, kanskje den beste sorceressen har. Spill på players 8 (på singleplayer: trykk enter og skriv /players 8) og kast ein haug med static field så går du fort opp i level. Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Fire sorc er faen ikke dårlig Skjer ikke noe når jeg skriver /players 8 kommer bare blabla: players set to 8 Endret 16. august 2007 av pmiddy Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Ja, det skal ikke skje noe, det gjør at du får xp som om spillet er fullt, altså mye mer xp. Lenke til kommentar
superegge Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Players 8 er bare for singleplayer. Firesorc suger ikke, og alle er nesten like gode kommer an på hva du skal bruke dem til.. Og nei, det er ikke lurt og maxe warmth :-) Mana får du sannsynligvis 400+ av i god lvl, og 1 på warmth får du den fort i lvl 7-8 med +skills og det er nok. bruk heller skill points på noe bedre. Skills burde settes slik; Akkurat nok strengt til og bruke tinga, Dex kommer an på, skal du ha max block tar du akkurat sånn at du får det, vist ikke tar du ingenting, ingenting på energy og resten på vitality.. Nesten uavhengig av hvilken char du er.. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Kommer an på hva slags gear man skal ha på mercen og seg selv, perfekte builds har alt klart hva de skal ha av str/dex/vit/energy, så det faller ganske fint på plass, men hvis du ikke har det klart så blir du å merke det ganske raskt. Lenke til kommentar
bjs Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 tja, min nye sorc når ladder restarta er statta ca. slik: ~100 str, null dex, resten vita, null energy. Funker fint, litt slit med mana i begynnelsen, men fra lvl 60-70 så er det ikkje nokke problem. Med dårlige ting og. Lenke til kommentar
nYkk Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Nå har ikke jeg giddi å lest alle post'sa men skriver nick å ball jeg da Account: nYkk Speller atm druid, og gjerne legg meg til....ser sjelden norskinger! Lenke til kommentar
A-dog Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Begynt med diablo 2 lod igjen, morro Lurte på om noen visste hvor jeg kan skaffe meg sånn level guide for Druid? Sånn Lvl1: ditt datt Lvl2: Dopp dapp Osv... Takker på forhånd Lenke til kommentar
superegge Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 lvl guide? bare og joine 8 player game, spille i act 1 utover til du er lvl 10-13, begynne i act2 sewers, gjerne få en merc, lvl 15 tar du tomb runs, og 20-25 cowruns og deretter baalruns.. cowruns krever at du har en som hjelper deg / finner et game med en highlvl som hjelper Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Et par ting her jeg ikke skjønner. Men det jeg skjønner aller minst, hvorfor skal man ikke sette noen stats-poeng på Energy? Har alltids trodd at jeg burde sette mest mulig på det når jeg er for eksempel Scorceress. 1 ting til: Ingen som kan lage et Scorceress build til meg? Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 du burde jo kanskje si åssen sorc build du vil ha da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå