scribbleh Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 ahh godt å få spille igjen! dette spillet er evig fett! har en lvl 30 assassin men har begynt å spille hardcore nå så har en lvl 7 barb, lurer på om jeg ikke skal starte på nytt som assassin... trap assassin er jo det jeg liker best å være.. Lenke til kommentar
superegge Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Trebeinet kan brukes i act 1 etter at du har drept baal. Bare og stille seg i act1 en plass med book of town portal og foten i cube, og transmute det til en townportal til cow-level:) Er i act II, helt på slutten...men får ikke brukt det trebeinet for det. Går utenfor leieren i act I, med cuben, boka og trebeinet, med får bare "cant use this yet"....har lvl 23. Grimfist 8232676[/snapback] Mente liksom etter og ha drept baal, som er siste bossen på spillet og befinner seg i act5 Er forøvrig ikke lurt og drepe han før rundt lvl 40+- fordi du lvler veldig for i såkalte baalruns, og dreper du han finner du bare nightmare games og det blir vanskelige og finne baalruns i normal Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hva f#&¤! Som mange andre spilte jeg Diablo II en gang i tiden. Det er mange år siden sist jeg spilte det, men for ca en måned tid siden startet jeg å spille det igjen for tidsfordriv (er i forsvaret ). Morsomt at så mange andre fortsatt spiller det selv så mange år etter dets storhetstid. Har en lvl 83 concbarb og en lvl 50 wolfdruid. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg spilte senest igår. Diablo 2 LOD er og blir et utrolig bra spill. Synes faktisk det ser ganske bra ut fremdeles og jeg Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hmm, får meg en 87 ama, 70 druid, og 75 sorc som jeg lvler nå >.< Harcore selvsagt, si ifra om noen er på hardcore og vil ta baalruns, eller lvle. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Fikk nå begynt igjen, bare 3 accounts fulla av expired chars med ok gear, men ikke krise, beste var vel lvl 75 blizz source. Har nå en lvl 8 source, ikke hc, men ladder. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Der døde min 75 sorc, hadde akkurat klart å skaffet Spirit shield til den <.< lvle en druid nå... Elemental druid. Endret 3. april 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Diablo2 for ever! Skal byne på nytt nå, om 5 min:) Hadde en assasin før, på lvl 56. Var på act3 på Hell Endret 3. april 2007 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Fikk tak i LoD her om dagen, og har "oppgradert" Diablo II.....tok backup av save-games (barbar, lvl 25), men kan jeg bruke denne i den "nye versjonen"? Starta ett nytt spill, og kista i leiern er blitt større, og noen nye ting å finne...spiller med assassin akkurat nå... Pantera Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Tok Andariel med en lvl 8 assasin i går kveld. Var LETT Lenke til kommentar
Xanduu Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Ja.. Jeg har da spilt diablo i 2-4 år så har noen ca 12stk på lvl 70-99 husker ikke nicka fordi det er så lenge sia jeg har spilt.. kanskje det er expira men kan vel sjekke de ut en dag funker maphack enda? O.o Endret 6. april 2007 av Xanduu Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Chars slettes hvis du ikke har logget inn på 3 mnder. Mh funker enda, men folk blir bannet av det. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 tenker jeg kommer til å installere D2 til uka. Gode gamle D2 Blir enter Cold sorc eller Trapper assa(men mest taktisk valg er vel sorc for MF runs etc) GIEF EPIX - savne stormshield . shako. Hoto etc Lite gunstig med chars som er avhengig av ML og LL. 1.10 og 1.11 har gitt monstre ALT for mye ironskin. sluker bare pots da Savner mine gamle accs. Har hatt 7-8 stk lvl 99 chars. 12-13 stk inkl. lvl service Acc name blir sangesland. Gir feedback når game er installert. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Yey!. Tok Duriel på lvl 15 Satser på Mephisto før lvl 20 :!: Edit: Er trap/Shadow speced assasin Endret 6. april 2007 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Satan, jeg hadde 60 nova sorc, 84 guided arrow ;D;D amazon, og en 80 wirlwind barb. Hvis jeg starter igjen, noen som kan booste?;D Lenke til kommentar
Ronny- Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hei!. jeg har spilt dia i 3-4år har gått lei det i blandt ,men har hindret charc i å expire Viste jeg ville angre vis jeg ikke sørget for at de ikke ble expired. Jeg spiller i Non-ladder,, ikke hc. har minst 10 charc, over lvl 80:). har soj, Botd, Enigma, Hoto. og mye annet. Er et ganske kult spill Og jeg har forresten tatt Andariel i lvl 6 Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Det var nettopp dette spillet som i ettertid fikk meg til å innse hvor oppslukt man kan bli av et spill, jeg er sikker på at jeg 'kastet' bort minst et år av livet mitt på dette. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Arr, fått stashet opp min MF sorc nå, go'gear Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Hei!. jeg har spilt dia i 3-4år har gått lei det i blandt ,men har hindret charc i å expire Viste jeg ville angre vis jeg ikke sørget for at de ikke ble expired. Jeg spiller i Non-ladder,, ikke hc. har minst 10 charc, over lvl 80:). har soj, Botd, Enigma, Hoto. og mye annet. Er et ganske kult spill Og jeg har forresten tatt Andariel i lvl 6 8342748[/snapback] Nice!=D Hu er ganske lett så, he-he. Han karen før Dureiel (han ute i verdensrommet der), han pleier jeg og slite litt mot, pga høy dmg på firewall. Men, når jeg knuste han med assasin på lvl 13 sleit jeg ikke i det hele tatt, sier bare one-hit jeg Endret 9. april 2007 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Patrick1991 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg tror jeg skal begynne med go'e gamle D2 LOD igjen jeg også gitt Forresten, jeg har et problem når jeg prøver å spille online, klarer ikke å connecte til battle.net eller noe "You were disconnected from Battle.net, please try again" eller no' har prøvd alt i min makt men får ikke til å fikse det. noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå