Gå til innhold

Noen diablo 2 spillere her?

Anbefalte innlegg

ahh godt å få spille igjen! :)

dette spillet er evig fett! har en lvl 30 assassin men har begynt å spille hardcore nå så har en lvl 7 barb, lurer på om jeg ikke skal starte på nytt som assassin...

:hmm: trap assassin er jo det jeg liker best å være..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trebeinet kan brukes i act 1 etter at du har drept baal. Bare og stille seg i act1 en plass med book of town portal og foten i cube, og transmute det til en  townportal til cow-level:)

Er i act II, helt på slutten...men får ikke brukt det trebeinet for det. Går utenfor leieren i act I, med cuben, boka og trebeinet, med får bare "cant use this yet"....har lvl 23.

Grimfist

8232676[/snapback]

Mente liksom etter og ha drept baal, som er siste bossen på spillet og befinner seg i act5 :)

Er forøvrig ikke lurt og drepe han før rundt lvl 40+- fordi du lvler veldig for i såkalte baalruns, og dreper du han finner du bare nightmare games og det blir vanskelige og finne baalruns i normal

Lenke til kommentar

Hva f#&¤! :ph34r:

Som mange andre spilte jeg Diablo II en gang i tiden. Det er mange år siden sist jeg spilte det, men for ca en måned tid siden startet jeg å spille det igjen for tidsfordriv (er i forsvaret ;) ). Morsomt at så mange andre fortsatt spiller det selv så mange år etter dets storhetstid.

Har en lvl 83 concbarb og en lvl 50 wolfdruid. :)

Lenke til kommentar

Fikk tak i LoD her om dagen, og har "oppgradert" Diablo II.....tok backup av save-games (barbar, lvl 25), men kan jeg bruke denne i den "nye versjonen"?

Starta ett nytt spill, og kista i leiern er blitt større, og noen nye ting å finne...spiller med assassin akkurat nå...

Pantera

Lenke til kommentar

Ja.. Jeg har da spilt diablo i 2-4 år :D

så har noen ca 12stk på lvl 70-99 :)

husker ikke nicka fordi det er så lenge sia jeg har spilt.. kanskje det er expira men kan vel sjekke de ut en dag :hmm:

funker maphack enda? O.o

Endret av Xanduu
Lenke til kommentar

tenker jeg kommer til å installere D2 til uka. Gode gamle D2 :)

Blir enter Cold sorc eller Trapper assa(men mest taktisk valg er vel sorc for MF runs etc) GIEF EPIX :D - savne stormshield . shako. Hoto etc :)

Lite gunstig med chars som er avhengig av ML og LL. 1.10 og 1.11 har gitt monstre ALT for mye ironskin. sluker bare pots da :(

Savner mine gamle accs. Har hatt 7-8 stk lvl 99 chars. 12-13 stk inkl. lvl service :p

Acc name blir sangesland. Gir feedback når game er installert.

Lenke til kommentar

Hei!. jeg har spilt dia i 3-4år har gått lei det i blandt ,men har hindret charc i å expire :D

Viste jeg ville angre vis jeg ikke sørget for at de ikke ble expired.

Jeg spiller i Non-ladder,, ikke hc.

har minst 10 charc, over lvl 80:). har soj, Botd, Enigma, Hoto. og mye annet.

Er et ganske kult spill :thumbup:

Og jeg har forresten tatt Andariel i lvl 6 :D

Lenke til kommentar
Hei!. jeg har spilt dia i 3-4år har gått lei det i blandt ,men har hindret charc i å expire :D 

Viste jeg ville angre vis jeg ikke sørget for at de ikke ble expired.

Jeg spiller i Non-ladder,, ikke hc.

har minst 10 charc, over lvl 80:).   har soj, Botd, Enigma, Hoto. og mye annet.

Er et ganske kult spill :thumbup:

Og jeg har forresten tatt Andariel i lvl 6 :D

8342748[/snapback]

Nice!=D Hu er ganske lett så, he-he.

Han karen før Dureiel (han ute i verdensrommet der), han pleier jeg og slite litt mot, pga høy dmg på firewall.

Men, når jeg knuste han med assasin på lvl 13 sleit jeg ikke i det hele tatt, sier bare one-hit jeg :D

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Jeg tror jeg skal begynne med go'e gamle D2 LOD igjen jeg også gitt ;)

Forresten, jeg har et problem når jeg prøver å spille online,

klarer ikke å connecte til battle.net eller noe :(

"You were disconnected from Battle.net, please try again" eller no'

har prøvd alt i min makt men får ikke til å fikse det.

noen tips?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...