Laffe Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 har du gyldig cdkey? åja man får sånn meldig hvis man ikke har en gyldig.. ifnot, har du modem? Lenke til kommentar
torslo Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 eg kjøpte nytt Diablo II og LoD i dag...pga rota vekk serial til det gamle eg har den linja til telenor til 349,- eller hva den nå koster... takker for all hjelp! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Kanskje dette kan hjelpe deg http://us.blizzard.com/support/article.xml...mp;pageNumber=1 Brukt diablo tidligere?, kan jo hende at diablo er blokert.. Lenke til kommentar
torslo Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 aldri spilt diablo på nettet med denne maskinen, eller spilt diablo på nettet i dette huset....off, er litt lei av at eg ikkje får spilt Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Da kan det jo hende at porten til diablo er blokert.. så da er det jo bare å åpne ruteren og fikse det; ) Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Da kan det jo hende at porten til diablo er blokert.. så da er det jo bare å åpne ruteren og fikse det; ) Lenke til kommentar
arkangel_922 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 har starta med diablo for noen uker siden og har ganske ok items så viss noen trenger hjelp er det bare å whisper me^^ diablo 2 ladder accounten min er: arkangel_922 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 hadde du giddi å sjekke om jeg er fortsatt på ranklista? Laffe, lvl 96 paladin.. er sikkelig spent på hvor langt jeg har detta;p Spiller ikke lengere diablo, men fikk lysten for en uke sida.. men siden det var så gørr kjedelig å begynne helt fra nytt så gadd jeg ikke mer;pp Ga bort alle itemsa mine:/ Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Tenker jeg starter igjen på en hcl char bare jeg får hostet opp noen items, kanskje en hammerdin, en grei udødelig char å leke med på hc. Har dessverre små øyeblikk der jeg enten sletter alt eller trader items for å lage en sc char :| Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hammerdin er jo uber;p trenger ikke så særlig gode items heller.. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Har ikke noen items igjen, eneste er vel et par hundre poeng på d2jsp som jeg sikkert får noe for. Skulle tro prisene på items har steget siden ladderen resatt seg. Edit: Kunne jo prøvd å starte på nytt, spenning nok i å bare lvle o_O Har heller ikke noen fast group å runne med, så kommer vel max til lvl 70. Endret 9. oktober 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 stige? det er jo ca 3-4mnd siden den restarta elns.. men ihvertfall, economy eler hva nå det er var ganske høy når jeg spilte... folk skulle ha 5ists for en hr og 2ist for arach, 4-5 ist for jordan/BK... og når tiden gikk så dabba det ned hvor arach ble til 1 ist og 2-3 ist for en bk.. Jeg sluttet rett før skolestart og da begynte prisen å gå ned:) Lenke til kommentar
torslo Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Da kan det jo hende at porten til diablo er blokert.. så da er det jo bare å åpne ruteren og fikse det; ) er litt "noob" eg, hvordan åpner eg den porten og hva heter porten? og hvordan finner eg evt ut hva porten heiter? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 er litt "noob" eg, hvordan åpner eg den porten og hva heter porten? og hvordan finner eg evt ut hva porten heiter? Da må nok jeg desserre skuffe deg;p jeg er noob i det temaet.. men du burde lage en tråd om det i forumet "nettverk" og spør dem hvordan.. Men det har noe med routeren din ;ppp Noe mer kan jeg kke hjelpe Lenke til kommentar
torslo Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Da må nok jeg desserre skuffe deg;p jeg er noob i det temaet.. men du burde lage en tråd om det i forumet "nettverk" og spør dem hvordan.. Men det har noe med routeren din ;ppp Noe mer kan jeg kke hjelpe takk for hjelpa så langt! Lenke til kommentar
torslo Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 da er eg også "player" på nettet, spiller med en necro, nick: TheBlueOne... fortsatt i lav lvl rektig nok men Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) smuuud;D hva slags necro er du? og hva var problmet? Endret 10. oktober 2007 av laffe Lenke til kommentar
torslo Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 blei til at eg gikk over til barbarian pga eg har mer dreisen på å få den karakter'n til.... problemet låg i zonealarm faktisk....eg godt tok tross alt at diablo fikk tilgang, men zonealarm måtte fjernes for å få battle.net kontakt Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Noen som fortsatt spiller? Installerer Diablo 2 + LoD akkurat nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå