superegge Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Kommer an på hva slags gear man skal ha på mercen og seg selv, perfekte builds har alt klart hva de skal ha av str/dex/vit/energy, så det faller ganske fint på plass, men hvis du ikke har det klart så blir du å merke det ganske raskt. 9294374[/snapback] nesten umuli og si hvor mye den builden trenger, ettersom veldi få har samme anni/torch osv. veldig få builds har mer str en det du akkurat trenger for og bruke tinga, mer dex en block/0dex, ingenting på energy og resten vitality.. sikkert 90%+ av alle builds bruker dette.. og mercens gear har lite og si for hva du skal bruke:P men er han under lvl 90 trenger du gjerne andy's for og bruke CV Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Du blander de som blir boostet og de som ikke blir boostet, han snakket vel om singel player hvis jeg ikke tar feil(siden han snakket om /player 8), eller å ikke bli boostet. Da gimper man seg utrolig hvis man lar være å ta noe i energy. Så har vi også de som starter fra starten i spillet, de kan ikke følge builds som er avhengig at personen har gear, fordi han ikke kan skaffe seg gear, da må man gjøre det som på ladder resets. Edit: Når jeg nevnte "perfekte" builds så mener jeg at man har alt av gearet man trenger, det er bare å lvle fyren. Selvsagt går ikke det hvis man ikke har alt av gearet, da et par points vil bli bortkastet. Endret 17. august 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
superegge Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Trodde han mente bnet, men trenger ikke energy selv om du ikke blir boostet på bnet.. single er det annerledes ja, litt energy går vell bra men ville ikke tatt noe mye. Hvilke chars dere bruker etter ladder resetten nå da? =) Endret 17. august 2007 av superegge Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Nei, altså bare at man bruker skills slik at man klarer å fullføre norm/nm/hell, altså ikke spare på skills. Spille som på en vanlig 8man singel player game Uheldigvis varer jo bare det en dag, så er man tilbake til baaling... Lenke til kommentar
2rst1 Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Yeesss!! No er eg glad. Fant Mara i stad på ladder! Det er vel den beste amuleten? Litt rart at broren min hadde funnet Stone of Jordan nokre timar tidlegare. Vi begynnte å spele igjen for litt over 1 veke siden. Det beste eg har funnet til nå(drops altså) er vel Mara, Tal Rasha Armor, og Herald of Zakarum(berre 153% ed :/) Edit: Maraen hadde 26%. Nokon som har litt peiling på kva eg kan få for den? 3 eller kanskje 4 Ists? Endret 18. august 2007 av 2rst1 Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 26 er en pen mara, men det er vel bare å beholde den, øke forumen din Vet desverre ikke prisen nå, men den er ikke lite verdt uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Noen som har lyst til å hjelpe meg med ancients på nightmare? SCL Lenke til kommentar
2rst1 Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Eg kan sikkert hjelpe deg med ancients på nightmare om eg spelar ein dag. Er berre å whispre meg og sei at du er frå forumet så hjelper eg om eg har tid :] Edit: Account: Nissejon Endret 20. august 2007 av 2rst1 Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Ingen som blir med på å starte en ny char, HCL? Tenkte jeg skulle starte igjen. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Kan sikkert bli med hvis jeg får diablo til å virke(har noen vista problemer) Lenke til kommentar
Anekdoten Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg er med, om tilbudet fortsatt står åpent. Jeg har desverre kun Diablo II da, og ikke LOD, så det er nok litt begrenset hvor jeg kan spille. Btw, vil noen selge LOD til meg? :-) Lenke til kommentar
Lasse000 Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Startet med en ny paladin for noen dager siden, er sykt bra med Might og zeal, som eg kjører for tiden:) Noen forslag til andre komboer? er allerede 22 og har 21 points i Might og noen rundt om kring, for å få seal blandt annet. takk Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) faen ass, Jeg angrer noe sykt på at jeg ga alle itemsa mine for 6 uker sida ca:((( Begynte å spille diablo etter restarten og ble lei etter noen par uker! ga bort alt jeg hadde og eide;((( hadde en hammerdin på 96 før jeg runda av.. argh, dumme meg! Endret 20. september 2007 av laffe Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) har fått meg d2! legg meg til: crazymafakkin Endret 4. oktober 2007 av pmiddy Lenke til kommentar
Taxman Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Pokker ta dere alle sammen :-P Jeg hadde glemt hele Diablo 2, men når jeg leser denne tråden ble det å rote rundt i gamle kasser, og finne fram noen nedstøvede cd'er som jeg la der for 3-4 år siden.. Og hvem kastet så bort hele fredagen? Jo det var meg.. Og hvem kommer til å "kaste" bort lørdagen...Riktig... meg.. Som om jeg ikke har bedre ting å finne på enn å slashe ned monstre hele dagen. Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 hvilken level kom du til da^^? kom til level 70 på 3 dager xD Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 ;pp må jo spille det right way da!;p Boosting er fyfy:p dere tar vel.. tristrun > tombruns > cow(?) > Baal Noen av dere som hadde giddi å sjekket om jeg eer på ladderranken fortsatt? Laffe lvl 96 paladin Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) ja, gjør alle de runsa xD noen som gidder å rushe meg act 2 hell Oo? Endret 6. oktober 2007 av pmiddy Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Fanken, ingenting som skjer i dag, så da blir det vel diablonight Lenke til kommentar
torslo Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 problemer, når eg ska logge meg på b-net så får eg ei feilmld der det står at eg ikkje får logga meg på b-net, og at vis eg bruker modem så må eg snakke me leverandør eller noe sånt, noen tips for å få kommet meg inn i b-net? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå