Gå til innhold

Noen diablo 2 spillere her?


Anbefalte innlegg

Kommer an på hva slags gear man skal ha på mercen og seg selv, perfekte builds har alt klart hva de skal ha av str/dex/vit/energy, så det faller ganske fint på plass, men hvis du ikke har det klart så blir du å merke det ganske raskt.

9294374[/snapback]

 

nesten umuli og si hvor mye den builden trenger, ettersom veldi få har samme anni/torch osv. veldig få builds har mer str en det du akkurat trenger for og bruke tinga, mer dex en block/0dex, ingenting på energy og resten vitality.. sikkert 90%+ av alle builds bruker dette.. og mercens gear har lite og si for hva du skal bruke:P men er han under lvl 90 trenger du gjerne andy's for og bruke CV

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du blander de som blir boostet og de som ikke blir boostet, han snakket vel om singel player hvis jeg ikke tar feil(siden han snakket om /player 8), eller å ikke bli boostet. Da gimper man seg utrolig hvis man lar være å ta noe i energy. Så har vi også de som starter fra starten i spillet, de kan ikke følge builds som er avhengig at personen har gear, fordi han ikke kan skaffe seg gear, da må man gjøre det som på ladder resets.

 

Edit: Når jeg nevnte "perfekte" builds så mener jeg at man har alt av gearet man trenger, det er bare å lvle fyren. Selvsagt går ikke det hvis man ikke har alt av gearet, da et par points vil bli bortkastet.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Yeesss!! No er eg glad. Fant Mara i stad på ladder! :dribble:

Det er vel den beste amuleten? Litt rart at broren min hadde funnet Stone of Jordan nokre timar tidlegare. Vi begynnte å spele igjen for litt over 1 veke siden.

Det beste eg har funnet til nå(drops altså) er vel Mara, Tal Rasha Armor, og Herald of Zakarum(berre 153% ed :/)

 

Edit: Maraen hadde 26%. Nokon som har litt peiling på kva eg kan få for den? 3 eller kanskje 4 Ists?

Endret av 2rst1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Pokker ta dere alle sammen :-P Jeg hadde glemt hele Diablo 2, men når jeg leser denne tråden ble det å rote rundt i gamle kasser, og finne fram noen nedstøvede cd'er som jeg la der for 3-4 år siden.. Og hvem kastet så bort hele fredagen? Jo det var meg.. Og hvem kommer til å "kaste" bort lørdagen...Riktig... meg.. Som om jeg ikke har bedre ting å finne på enn å slashe ned monstre hele dagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...