oscar11 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Hvor kan jeg få kjøpt en vanelig kortstokk, altså sånn med ruter, kløver, hjerter og spar. Om det finnes i en nettbuktikk eller vanelig bokhandel vet ikke jeg så vær så snill si meg hvor ? Butikken må ligge i norge, helst nettbutikken også fordi eller's må man betale så himla mye for sending til norge Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 over alt? bokhandlere leketøysbutikker osv burde ha det Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 De fleste bok forhandlere har det, Rema 1000 har jeg sett har å. Rimis 10 kroners marked har kortstokk (hadde iallefall) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Er det noen kiosker o.l som _ikke_ har kortstokker da? Kan mer eller mindre anskaffes i en hver butikk. Lenke til kommentar
tZar Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Rimi har... tror faktisk ikke jeg har vært borte i en daglivare forretning som ikke har kortstokk. Ligger som regel sammen med 10 kroners tilbudene Lenke til kommentar
nomore Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Ja det finnes faktisk butikker som IKKE har kortstokk. Men disse er dog i mindretall. Anbefaler forresten trådstarter å kjøpe dobbelt kortstokk på Esso(rød og blå kortstokk). Slitesterke og gode. Lenke til kommentar
oscar11 Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Ja det finnes faktisk butikker som IKKE har kortstokk. Men disse er dog i mindretall. Anbefaler forresten trådstarter å kjøpe dobbelt kortstokk på Esso(rød og blå kortstokk). Slitesterke og gode. 8024812[/snapback] Takk Så har alle esso stasjoner ? Lenke til kommentar
valentino Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 De kortstokkene du får tak i gjennom stort sett alle kiosker og dagligvarforretninger er vanligvis pappkort med plastikkovertrekk. Disse er etter min mening ikke noe særlig bra. De skiller seg i 2 lag, kortstokken er dobbelt så høy etter noen få ganger bruk og de er lette å merke. De kortene jeg pleier å kjøpe er 100% plastikk. Disse får jeg på bokhandlere som f.eks. libris eller notabene. Du får de i litt forskjellige varianter, noen i myk plast og noen i litt hardere plast. Jeg bruker de myke fordi jeg synes de er mest behagelig å stokke og spille med. Ulempen med disse er selvsagt prisen. Koster som regel over en hundrings for 1 stk. kortstokk. Enkelte ganger kan noen kort sprikke og bli merket på den måten. Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Kan tenke meg Standard i oslo har godt utvalg. Lenke til kommentar
Marianneg Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Jeg pleier å kjøpe på rimi, billige og blir ett kort stygt og dermed merket så hiver jeg bare hele kortstokken Har som regel alltid en ubrukt liggende. Lenke til kommentar
oscar11 Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Fant en jævlig bra norsk side, bestilte netopp fra den www.sand-magic.n De har masse forskjellige kortstokker av ypperste kvlitet, de har også masse triks man kan kjøpe Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Til andre som ønsker kortstokker så kan jeg anbefale kort fra Copag på det beste. Er ikke verdens billigste, men ufattelig gode å bruke. Prima kvalitet og. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) dette ett forsøk på reklame eller? hehe =P å i det heletatt spør om det, kan jo bli kjøpt hvor som helst. å så bestiller du fra nettet, fra en side ingen her nevner, å hevder det er av ypperste kvalitet når du altså nettop har bestillt og ikke besitter kortene =O (og såklart nevnes andre ting de har) Jakten på de ultimate kortene er igang Endret 26. februar 2007 av genesis Lenke til kommentar
Eriksf Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Statol har Kjempefine kort da.. Er du heldig så får du den kasta etter deg.. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå