Gå til innhold

Hvor kan jeg få kjøpt en vanelig kortstokk ?

Anbefalte innlegg

Hvor kan jeg få kjøpt en vanelig kortstokk, altså sånn med ruter, kløver, hjerter og spar.

Om det finnes i en nettbuktikk eller vanelig bokhandel vet ikke jeg så vær så snill si meg hvor ? Butikken må ligge i norge, helst nettbutikken også fordi eller's må man betale så himla mye for sending til norge :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja det finnes faktisk butikker som IKKE har kortstokk. Men disse er dog i mindretall.

Anbefaler forresten trådstarter å kjøpe dobbelt kortstokk på Esso(rød og blå kortstokk). Slitesterke og gode.

8024812[/snapback]

Takk :thumbup:

Så har alle esso stasjoner ?

Lenke til kommentar

De kortstokkene du får tak i gjennom stort sett alle kiosker og dagligvarforretninger er vanligvis pappkort med plastikkovertrekk. Disse er etter min mening ikke noe særlig bra. De skiller seg i 2 lag, kortstokken er dobbelt så høy etter noen få ganger bruk og de er lette å merke.

De kortene jeg pleier å kjøpe er 100% plastikk. Disse får jeg på bokhandlere som f.eks. libris eller notabene. Du får de i litt forskjellige varianter, noen i myk plast og noen i litt hardere plast. Jeg bruker de myke fordi jeg synes de er mest behagelig å stokke og spille med.

Ulempen med disse er selvsagt prisen. Koster som regel over en hundrings for 1 stk. kortstokk. Enkelte ganger kan noen kort sprikke og bli merket på den måten.

Lenke til kommentar

dette ett forsøk på reklame eller? hehe =P

å i det heletatt spør om det, kan jo bli kjøpt hvor som helst.

å så bestiller du fra nettet, fra en side ingen her nevner, å hevder det er av ypperste kvalitet når du altså nettop har bestillt og ikke besitter kortene =O

(og såklart nevnes andre ting de har)

;)

Jakten på de ultimate kortene er igang :w00t:

Endret av genesis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...