ernie_g Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Jeg får hele tiden en melding som sier "Port scan attack logged". Er dette farlig for maskinen min og er det noe jeg kan gjøre med det?? takker for svar Lenke til kommentar
norbat Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) 'Port scan attack' er vel rimelig vanlig. At du får melding om det tyder på at brannmuren din virker Det finnes sikkert en mulighet for å slå av dette varslet om det virker forstyrrende. Endret 25. februar 2007 av norbat Lenke til kommentar
ernie_g Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 det var bra. hva gjør jeg for å skru av det da? jeg bruker Sygate Free Firewall Lenke til kommentar
norbat Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 det var bra. hva gjør jeg for å skru av det da? jeg bruker Sygate Free Firewall 8024705[/snapback] Kan dessverre ikke hjelpe deg her da jeg ikke kjenner til Sygate sine innstillinger. Du får sjekke litt i hjelpefilen til programmet eller vente til noen som kjenner programmet gir et svar. Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Åpne Sygate, tools -> options, kryss av for hide notification messages. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå