Gå til innhold

Radeon 9700pro


Magoo

Anbefalte innlegg

Hei

 

Fikk under 6000 i 3dmark 2001. Kortet er fra Connect 3D. Syns det var vittig lavt siden jeg fikk 6500 med mitt gamle gf3 ti200 kort. Jeg bruker catalyst 2.5 drivere som jeg fant link til på forumet her. Ble så skuffa når jeg så scoren, hadde håpt på 10k hvertfall med mine specs :sad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Catalyst 2.5 er vel ikke sluppet av ATI ennå, så foreslår 2.4 versionen.


 

Nå har jeg formatert pc'n og inst. catalyst 2.4 driverene uten hell. Har ikke fått testa i 3dmark enda men ser jo i mohaa at det ikke har hjulpet. Ligger på 20 fps ca. på maps med litt store åpne områder. Har ikke noe å si om jeg kjører 1600x1200 eller 1280x1024, like rævva uansett. Er det ingen andre som har hatt liknende problem?? har forresten inst. nyeste chipset drivere.

Lenke til kommentar

Du er ikke alene om disse problemene ...

har du flashet bios på hk ? Hva med skjermkortet ? http://www.omegacorner.com

 

 

Men hva skal man gjøre da ? Returnere ? Kan aldri tro at man kan returnere på grunnlag av en 3dmark test og si at kortet har dårlig ytelse ... det blir bare trøbbel er jeg redd .. huff

 

du burde kanskje få rundt 10-12k poeng eller noe, men selv så opplever jeg å få en ganske grei poengsum i 3dmark .. men syntes ytelsen i noen spill er heller labert.

 

ATi slapp ut 02.5 i går ... bra driver ! .. v-sync er med ...

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-07 17:45, skrev Magoo:

Hei


Fikk under 6000 i 3dmark 2001. Kortet er fra Connect 3D. Syns det var vittig lavt siden jeg fikk 6500 med mitt gamle gf3 ti200 kort. Jeg bruker catalyst 2.5 drivere som jeg fant link til på forumet her. Ble så skuffa når jeg så scoren, hadde håpt på 10k hvertfall med mine specs :sad:



 

Hei...

Testa mitt kort (Shappire 9700Pro) i en P4 1.7 med rambus, med orginale drivere, og oppnådde ca 10390p... Denne maskinen er jo ikke så ulig din...

Lenke til kommentar

Quote:

Men hva skal man gjøre da ? Returnere ? Kan aldri tro at man kan returnere på grunnlag av en 3dmark test og si at kortet har dårlig ytelse ... det blir bare trøbbel er jeg redd .. huff


Agrefristen kan brukes. "Du mister ikke angreretten ved å åpne en vareforsendelse, så lenge varen kan leveres tilbake i vesentlig samme stand og mengde"

 

Quote:

du har ikke AA eller AF aktivert i kontrollpanelet?


Har opplevd at folk har klaget over dårlig ytelse, og så har det visst seg at vedkommende ikke visste hva dette var.


Kjører med laveste innstillinger på allt.

 

Quote:

Hei...

Testa mitt kort (Shappire 9700Pro) i en P4 1.7 med rambus, med orginale drivere, og oppnådde ca 10390p... Denne maskinen er jo ikke så ulig din...


Det høre ganske likt ut som mitt opsett det ja. Sjekk 3dmarken her.

Tror jeg sender dettte kortet i retur, har prøvd det meste nå men får bare ikke noe bra ytelse på det. Gidder ikke betale 3 grande når jeg kan få et kort som yter det samme, hos meg hvertfall:), for 1/3 av prisen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...