-Shark- Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Hei, Endel filmer jeg har liggende på pcen, når de spilles av er bilde(avspillingsbilde) veldig veldig mørkt, hva kommer dette av? Prøvd å avinnstallere og innstallere VLC media player på nytt. Prøvd kontrast og slik på skjermen, hadde samme før og da var det ingen problemer. Vill helst slippe formatering da. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Hei, Endel filmer jeg har liggende på pcen, når de spilles av er bilde(avspillingsbilde) veldig veldig mørkt, hva kommer dette av? Prøvd å avinnstallere og innstallere VLC media player på nytt. Prøvd kontrast og slik på skjermen, hadde samme før og da var det ingen problemer. Vill helst slippe formatering da. 8024356[/snapback] Du bruker Nvidia skjermkort? vist du gjør det så prøv enten og oppdater til en nyere driver ELLER bruk den driveren som var instalert når du fikk pc`en vist du ikke bruker Nvidia så vet jeg ikke Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Bruker Nvidia 7800GT, har ehm driver som jeg lastet ned for noen mnd siden, er det en ny ute og vanker? Link? Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Har GTX og har noe av det samme problemet. Bildet blir rett og slett ikke skarpt når jeg spiller av film, det er bare youtube-kvalitet. Irriterer meg voldsomt Lenke til kommentar
andylove Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Det kan jo tenkes at man bruker codex som ikke er særlig bra. Nå skal jo VLC bruke innebygde codex, men hvis det er gamle som forstyrrer disse, så kan det gå litt galt. Prøv å se om det er noe filter som ligger i grunn og lager dårlig bilde. Forøvrig skal et skjermkort med nyere dato anno 01 kunne spille av film i så og si lik kvalitet. Det er vel heller skjermen og kablene som bestemmer kvaliteten. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Prøv også å gå i kontrollpanelet/driverne for skjermkortet og reset Video Overlay Settings. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå