3raz3r Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Hei. Jeg lurte på om noen her har peiling på en cirka pris man kan få for en 98-modell Toyota Avensis? Bilen har gått 141000 km. Er i god stand. Starter og kjører uten problemer. EU-godkjent i fjor høst. Helt ny bakrute. Hvis dere trenger mer info så er det bare å spørre, så skal jeg se om jeg klarer å grave det frem. Lenke til kommentar
Eriksf Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 [det er jo bare å se på http://www.finn.no på biler å se det så ser du ca priser på bilen. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Motor og utstyr er viktig. Stv? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Motor og utstyr er viktig. Stv? 8026345[/snapback] Da har jeg kun et spm: hva er stv? Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Da har jeg kun et spm: hva er stv? 8028657[/snapback] Forkortelse for stasjonsvogn. Motor er selvsagt viktig ja, men bilens stand og utseende teller mye. Nytter ikke bare komme med en pris utifra tall. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Skjønner. Det er ikke stasjonsvogn, husker ikke hva det heter når det ikke er det jeg. Den er lik som denne i alle fall. Ettersom det jeg vet er bilen i god stand. Men med mine kunnskaper kan det for alt jeg vet være noe alvorlig galt med den. Så den beste måten å finne ut prisen på den er kanskje å få en autorisert bilforhandler til å se på den eller noe? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Kjør en bruktbiltest på den, og sørg for å vise frem dokumentasjon på at den er i god stand når en eventuell kjøper kommer. Den modellvarianten du linket til kalles sedan. '98-modellen er jo en av de tidligste Avensisene, så noe spesielt godt utstyrt er den vel ikke. Har vel ettermontert CD-spiller, manuelt kulde/varme-anlegg (Klimaanlegg?) etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå