MissTee Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Jeg tok dette bildet i dag. Første gang jeg tar dråpebilder, og det var jo vanskelig Jeg stilte kameraet på P, mauell fokus og ISO på 200. Jeg dyppet fingrene mine i vann og lot det dryppe over bøtta mens jeg knipset i vei. Skal jeg gjøre det igjen skal jeg hvertfall bruke stativet mitt. Lenke til kommentar
MissTee Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Ingen som har noe å si? Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Jeg tok dette bildet i dag. Første gang jeg tar dråpebilder, og det var jo vanskelig Jeg stilte kameraet på P, mauell fokus og ISO på 200. Jeg dyppet fingrene mine i vann og lot det dryppe over bøtta mens jeg knipset i vei. Skal jeg gjøre det igjen skal jeg hvertfall bruke stativet mitt. 8024229[/snapback] Veldig, Veldig fint ! Fin blåfarge i bildet. Noe spesielt med den. Når jeg ser litt på bildet ser det går litt over til høyre så du kunne ha fikset dette, men eller veldig bra -Espen Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Fint bilde, men jeg syns dråpene var litt uklar, og litt kantete noen steder... Og bildet lener litt mot høyre som sagt over.. Fikse litt i PS kanskje?? Da hadde det blitt veldig fint. Lenke til kommentar
MissTee Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Takk skal dere ha. At det lente mot høyre det har jeg faktisk ikke sett. Skal prøve å fikse det i PS. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Syns det er litt for uskarpt, og så er det jo veldig standard vinkel, da. Lenke til kommentar
MissTee Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Syns det er litt for uskarpt, og så er det jo veldig standard vinkel, da. 8031706[/snapback] Vel, syns det var greiest å ta bilde sånn jeg Måtte jo prøve meg litt fram siden jeg ikke har gjort det før. Takk for kommentar Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg hadde sikkert ikke gjort det noe bedre, det er sikkert vanskelig å i det hele tatt få dem skarpe nok Lenke til kommentar
Blausen Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg ville tatt bildene med en lavere vinkel...mye lavere. For å fremstille både dråper og vannsøyler bedre Slå av alle lys på rommet, bruk blitz. Still inn fokus og slikt manuelt. Lukker på 1/200. Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Det var altfor blått synest nå jeg ... Gjør som blausen sier, så blir det bedre, funker også bedre om du bruker stativ. da du slipper og holde kamera i handen hele tiden. Lenke til kommentar
MissTee Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg ville tatt bildene med en lavere vinkel...mye lavere. For å fremstille både dråper og vannsøyler bedre Slå av alle lys på rommet, bruk blitz. Still inn fokus og slikt manuelt. Lukker på 1/200. 8050967[/snapback] Takk for tips! Det skal jeg prøve på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå