N0rris Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Hei lurte på om noen kunne hjelpe meg litt her, nå er det sånn at jeg vil ha subere i bilen min og jeg lurte på om det går og ha både 10 og 12 " ibilen uten at det blir bare rør av det=? Send svar på mail er du snill sjekker den ofte, [email protected] Lenke til kommentar
Steina Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Om noen svarer han på mail, så svar her også da. ^^ Kunne vært interesant å vite. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Etter som jeg har forstått det så fungerer subber av forskjellige størrelser heller dårlig i lag. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Lurer litt på hvorfor han vil ha forskjellige størrelser jeg da... Hadde det selv før, i en stasjonsvogn. Da hadde jeg 2stk 15", og 2 stk 8" baki, og 8", 5" og diskant fremme... Men 10" og 12" sammen skjønner jeg ikke vitsen med...?? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Skjønner du ikke vitsen? Kanskje han allerede har 10", og har fått en 12" f.eks. ? Eller han har en 12", også har han bare råd til en 10" ekstra. Eller han bare er nyskjerrig? ^^ Lenke til kommentar
N0rris Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Hei takk for svar det som er at jeg har fått tak i to 12 og to ti skal ha et billig anlegg men lurte defor på om disse kunne funke i lag. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Altså 2 tolvtommere med tilstrekkelig forsterker bak seg vil spille mer enn høyt nok. Men om du vil bruke 10 tommerene også så må disse også ha tilstrekkelig forsterker. Jeg lurer på om det ikke bare blir mye bråk av det der. Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Spørs på elementene da selvfølgelig, men med godt tunede filtre kunne det sikkert spilt fett.. 12 som subber og 10 som mellombass.. Lenke til kommentar
N0rris Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Jess takker får prøve og finne noen som har peil som kan hjelpe litt da:) men supert da vet jeg det kan gå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå