Eskil87 Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 En venn av meg har en Q-tec, skulle tro det sto et jetfly i rommet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Hva med å kjøpe q-tec og i tilegg noe papst 19db vifter ol? Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Tror det er whisper jeg har og den var ikke spesiellt stillegående når jeg fikk den. så tips om at temperaturmåleren lå mellom to varme kobberdingser så åpna min og der lå den å varma seg. flytta den til bedre område og støynivået sank betraktelig. Satte en 120mm vifte på 5 volt (såvidt den gir luft) i forkant av den for å få bort den stigende varme luften og støynivået sank enda mer. Meget fornøyd med den nå men måtte litt fikling til før det ble whisper nivå på min Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 PSU som tar fyr?? Kan UMULIG være kvalitet! En god PSU burde hatt beskyttelse så slikt ikke kan skje. Sikring f.eks. Hvis PSU'en min spydde blå flammer ville jeg gjort alt for å unngå å kjøpe en slik en igjen. Kjipt hvis man har kabinettet stående på gulvet med gardinene hengende ned bak. :smile: Lenke til kommentar
Cueball Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Dersom du søker en rimelig og stilegående PSU, tror jeg ikke du kommer utenom Thermalthake PSU fra http://www.netconnection.no (400w og bare 22dB) Jeg har ingen erfaring med denne PSU'en men der forundrer meg om ingen andre har det... Må nesten redigere denne posten da jeg har funnet ut at den PSU'en har uakseptabele spesifikasjoner mhp maks strømmengde på +12V Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Fortron vant testen på tomshardware.com. Hele testen finner du her, konklusjonen finner du her. Lykke til. Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 10. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2002 Da tror jeg jeg går for Thermaltake 400w på http://www.nettconnection.no. Noen som har denne? Er den veldig stillegående? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå