Gå til innhold

HP Pavilion dv9271


_Cosmo_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har også dette problemet, jeg har lett ganske lenge nå men ingen Conexant High Definition lyd driver går for XP på min HP dv9266.

 

Alt annet enn lyd er i orden, ellers er bare USB portene noe rar, ser ut som jeg ikke kan bruke minnepenn eller ekstern harddisk. Må ta restart etter at jeg har eks. koblet til mus. Det kan være veldig irriterende . .

 

Kan noen hjelpe meg med dette ?

Lenke til kommentar
Jeg har også dette problemet, jeg har lett ganske lenge nå men ingen Conexant High Definition lyd driver går for XP på min HP dv9266.

 

Alt annet enn lyd er i orden, ellers er bare USB portene noe rar, ser ut som jeg ikke kan bruke minnepenn eller ekstern harddisk. Må ta restart etter at jeg har eks. koblet til mus. Det kan være veldig irriterende . .

 

Kan noen hjelpe meg med dette ?

8221916[/snapback]

 

 

Høres veldig rart ut... jeg har desverre ikke selv installert WinXp på min dv9271 så jeg kan desverre ikke være med å hjelpe her foreløpig....men det må jo være noen andre som kan gjøre det...

Finnes dette påp problemet på i dv9000 serien?

 

 

Geir

Lenke til kommentar

Jeg har nå klart å få lyd ved å bruke Logitech USB Headset... det virker på en måte som lyd driver.. veldig rart men har lyd ivertfall :) (ikke på høytalerene da :()

 

Men gjenstår et problem til, webcameraet på laptoppen som er innebygd virker ikke. Driverne som kommer fra HP er veldig rar.. :|

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...