andr3sen Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 har xp nå Viften kjører hvertfall mindre! MEN, det er et problem... jeg får ikke lyd :S Når jeg har instalert kommer det opp at den ikke finner MEDIA til driveren.... lissom at den ikke finner høytalerne? :S Lenke til kommentar
FiffA Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Jeg har også dette problemet, jeg har lett ganske lenge nå men ingen Conexant High Definition lyd driver går for XP på min HP dv9266. Alt annet enn lyd er i orden, ellers er bare USB portene noe rar, ser ut som jeg ikke kan bruke minnepenn eller ekstern harddisk. Må ta restart etter at jeg har eks. koblet til mus. Det kan være veldig irriterende . . Kan noen hjelpe meg med dette ? Lenke til kommentar
Gega Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Jeg har også dette problemet, jeg har lett ganske lenge nå men ingen Conexant High Definition lyd driver går for XP på min HP dv9266. Alt annet enn lyd er i orden, ellers er bare USB portene noe rar, ser ut som jeg ikke kan bruke minnepenn eller ekstern harddisk. Må ta restart etter at jeg har eks. koblet til mus. Det kan være veldig irriterende . . Kan noen hjelpe meg med dette ? 8221916[/snapback] Høres veldig rart ut... jeg har desverre ikke selv installert WinXp på min dv9271 så jeg kan desverre ikke være med å hjelpe her foreløpig....men det må jo være noen andre som kan gjøre det... Finnes dette påp problemet på i dv9000 serien? Geir Lenke til kommentar
FiffA Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg har nå klart å få lyd ved å bruke Logitech USB Headset... det virker på en måte som lyd driver.. veldig rart men har lyd ivertfall (ikke på høytalerene da ) Men gjenstår et problem til, webcameraet på laptoppen som er innebygd virker ikke. Driverne som kommer fra HP er veldig rar.. :| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå