Rawen Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Har 2 stk PsTwo eller PS2 Slim som jeg skal modde. Har chip, men loddebolten min ble litt stor og tiden strekker ikke til. Noen i området rundt Moss-Oslo som kan ta på seg jobben for noen kroner? Nb, slim utgaven er veldig liten og trang. Vannskeligere enn standard utgaven. Lenke til kommentar
Changis Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Pass paa at du faar installert den hos noen som faktisk har peiling.. Man skal helst ikke bruke kraftigere jern en 15W Lenke til kommentar
Rawen Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 takk for tipset. vet du av noen? Lenke til kommentar
Changis Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 http://spillchip.com/main/spillchip.php?su...t_from=&ucat=2& du kan jo sjekke om de installerer modchippen for deg.. ellers kunne du sjekket den dyrere DMS4 E.Z.I som er loddefri.. "klikk and play" Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Loddefri chip blir bare problemer, så ikke tenk på det engang... Jeg kan ordne montering for deg, rett utenfor Horten... Åssen chip er det snakk om?? Send meg gjerne en pm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå