Ufozile Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Har et x1900xt fra sapphire som jeg har hatt i noen måneder nå, men de siste ukene har det begynt å lage rare lyder. Det er en slags elektrisk surrelyd (vet det ikke er viften). Som er veldig aktiv i noen spill, mens den er helt borte i andre. Den kommer også på noen internettsider, for eksempel når jeg holder pekeren over fanene på komplett. Noen som har en anelse hva dette kan skyldes? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 kanskje det er samme lyd som er til meg, det er at kabinetet står sjeft Lenke til kommentar
Ufozile Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Kabinettet står skjevt? har det noe å si? mitt gjør ikke det da... EDIT: Kom på at skjermkortet står på hodet. Kan det være grunnen? Endret 25. februar 2007 av Ufozile Lenke til kommentar
Thiazi Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Veit dette er et "problem" på x19xxx serien. Jeg mener det var noe med en spole som svinger veldig fort slik at det blir en høyfrekvent lyd. Det er normalt, har jeg hørt. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Det er nok dessverre et vanlig problem (men det er ikke skadelig) Endret 25. februar 2007 av sablabra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå