Gå til innhold

hvordan spill har Extrem grafikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
rett opp i noen skrivefeil, så kanskje jeg skjønner spørsmålet :)

typisk fjortis skrivefeil :!:

8023991[/snapback]

 

Tviler på at du har noe problemer med å forstå spørsmålet. Ta heller og svar på det egentlige spørsmålet i stedet for å pirke på andres skrivefeil.

 

Kommentarer på moderering tas som vanlig på PM og ikke i selve tråden.

Lenke til kommentar

Et spill som jeg ville anbefalt er Oblivion og Half Life 2 episode 1, som leverer de sykeste grafikkene ettersom det jeg har hørt. Du kan jo også teste pcen din i det kjente programmet 3DMark 2005 eller 2006 (Lastes ned fra download.com) hvor du kan teste dine ytelser til det ytterste.

 

Kan ikke direkte si 1GB som lite, vil heller si at det er normalt. Men nå til dags dato hvor Vista innføres som et standard OS, så tar det ikke lange tiden til 1,5 GB til 2,0 RAM er normalt. Men de fleste spill klarer 1 GB uten problem (varierer også hastigheten på brikken og kvaliteten.)

Lenke til kommentar
Ganske lite ram, da. Det kommer du til å merke i Battlefield. Du kan jo alltids prøve Fear da :)

8024151[/snapback]

Jeg har:

AMD athlon 64 3700+ 2.2Ghz

XFX Geforce 7600GT 256MB XXX

512x2 ram

 

Kjører Battlefield helt fint, så tror ikke han vil merke noe.

8024307[/snapback]

 

1GB i BF2 merker du ganske godt med en gang du prøver deg på 1280x1024 eller over med litt høyere grafikkinstillniger.

 

lagg i forbindelse emd f.eks. skyting i tanks er ett fint og godt eksempel. Om du ikke merker noe så er det kanskje fordi du spiller i 1024x768 ? Det måtte iallefall jeg da jeg hadde 1GB ram

Lenke til kommentar
Ganske lite ram, da. Det kommer du til å merke i Battlefield. Du kan jo alltids prøve Fear da :)

8024151[/snapback]

Jeg har:

AMD athlon 64 3700+ 2.2Ghz

XFX Geforce 7600GT 256MB XXX

512x2 ram

 

Kjører Battlefield helt fint, så tror ikke han vil merke noe.

8024307[/snapback]

 

Det kommer jo gjerne an på hvilke innstillinger du kjører på da. BF2 krever mye RAM når man skal føye alle instillingene på maks, og samtidig spille på en 64-spiller-server. Mye bevegelse + lite RAM = dårlig performance.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...