olar0701 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Tok dette bildet på Arkeologisk Museum i Stavanger i dag. Prøvde å skape litt dybdefølelse? Vellykket? Litt "trangt" utsnitt kanskje? Lenke til kommentar
silverhalide Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Personlig synes jeg det var en smule for slapp eksponering. Jeg skulle ønske meg mye mer pang i de granateplene. Dybdeskarpheten synes jeg er i det korteste laget, jeg antar du ønsket deg en følelse av gradvis avstand. Kanskje det også hadde vært mer spennende om fokus ikke på død og liv ble lagt til den nærmeste objektet, men nr 2. eller 3? Du har en diagonal som tangerer nederst i venstre hjørne - er ikke sikker på om jeg synes det er så heldig. Fin tanke og morsomt motiv- bare veldig kjedelig utført i mine øyne. Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Takk for konstruktiv kritikk, Svein Gunnar. Enig at blenderåpning 4.0 kanskje ble i største laget. Rundt F8 ville nok gjort overgangen mellomskarp/uskarpt noe mer flytende. Legger ut en versjon till - litt bredere der jeg har justert ørlite på saturation Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå