Phrenetic Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Hei, Jeg har kjøpt denne skjermen: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=327346 og bilde er utrolig mørkt når jeg skal se film. Uansett om det er DivX/Xvid eller DVD. Bildet er like mørkt. Spill og Windows er sylskarpt. Noen som har noen idè om hva det kan være, eller hvordan jeg kan få fikset på det? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 kan være noen inst ilinger i avspiller programmet. hvilket bruker du ? eller innstillinger i skjermkortet. catlyst control center ( ATI) har en del innstilinger for video avspillinger. hvilket skjermkort har du ? Lenke til kommentar
Phrenetic Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 kan være noen inst ilinger i avspiller programmet. hvilket bruker du ?eller innstillinger i skjermkortet. catlyst control center ( ATI) har en del innstilinger for video avspillinger. hvilket skjermkort har du ? 8032718[/snapback] Hei, Bruker VLC og jeg har et XTX 8800GTX skjermkort... Men har funnet ut at om jeg endrer oppløsningen på skjermen, og så tilbake til det jeg skal ha så blir ikke bildet mørkt... Og det skjer bare fra tid til annen... Tror muligens det kan være noe med dem nye driverene til Nvidia. Har pleid å bruke driverene som fulgte med kortet og har ikke opplevd dette problemet da. Om det skulle bli plagsomt bytter jeg bare tilbake til eldre drivere -B- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå