Kakepynt Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Hei! Jeg lurer på hva jeg skal ta for en Gamecube med 13 spill og 3 kontroller? Alt er pent brukt, men har desverre ikke alle esker o.l Endret 25. februar 2007 av Kakepynt Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Gamecuben er offisielt død, så hvis det blir vanskelig for deg å selge den, hvis du ikke kommer over en samler, som tilfeldigvis ikke har GC Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Om det er kvalitetsspill kan det jo være noen vil ha de som ikke hadde GC men som har Wii Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Hvilke spill? Er de i god stand? Edit: Om du har noen spill jeg er intressert i kjøper jeg gjerne de separat, om det går ann Endret 25. februar 2007 av Haakon* Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Her er det en som selger med 11 spill til 1500, ergo ikke særlig god avkastning... Alt avhengig av hvilke spill og stand vil du vel kanskje få noe i den gaten+ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå