eivi Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Hva mener dere om Timesplitters 2 til PS2? Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 xbox versjonen er i alle fall drit rå Lenke til kommentar
crusader Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 xbox versjonen er ihvertfall drit teit! tror jeg da.. hva er bra med timesplitters? en dårlig versjon av goldeneye uten noe form for realistikk! Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Quote: Den 2002-12-07 17:29, skrev brukernavnet:xbox versjonen er i alle fall drit rå Jepp! - Stilfull grafikk - Kul og variert (men litt kort) story mode - Grymt multiplayer med en haug av våpen, modes, maps og chars... og bots og map- maker :smile: - Challenges og Arcade league med oppsatte kamper med små bakgrunnshistorier... Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Kjedelig. Jeg liker slike spill, på pc, blir liksom litt trist å ikke ha tastatur og mus på slike spill Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Quote: Den 2002-12-07 18:09, skrev fullifaencom:Kjedelig. Jeg liker slike spill, på pc, blir liksom litt trist å ikke ha tastatur og mus på slike spill Litt enig der... FPS burde egentlig bli spilt med tastatur og mus. Eller har dette noe med at vi rett og slett er blitt så vant til tastatur og mus at vi ikke gidder å vende oss til noe annet... ???? Spilte det litt i går hos en kamerat og etter 10min vendte jeg meg mer til styringen... Med en gang det ble "lettere" å sikte var det dritfett!! Og så er det jo litt lettere og slå motstanderen når man taper hvis man sitter i en soffa med hver sin håndkontroll !!! :grin: Men på GTA Vice er det helt fært og bruke sikte-våpen.. Helt jævlig... Takler ikke trykke på en analog stikk og ta frem og tilbake hele tiden fordi diktinga ikke er ordentlig "smooth" slik den skjal være og rykker frem og tilbake hele tida.... Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Quote: Den 2002-12-07 17:34, skrev crusader:...uten noe form for realistikk! Hva er realistikk? Har hørt om realisme, men aldri realistikk. /sarkasme-modus off Lenke til kommentar
xcshl Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 jeg har ikke prøvd det på ps2 men jeg har det på x-box det er dritkult . det er et spill man ikke blir lei av. Lenke til kommentar
eivi Skrevet 8. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2002 Hva er aldersgrensen? Lenke til kommentar
The man! Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 timesplitters er knallkult i multiplayer! brick er det kuleste våpenet Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Quote: Den 2002-12-08 19:37, skrev eivi:Hva er aldersgrensen? 15... Men ikke noe blod Lenke til kommentar
harrall Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Det er helt topp! Brilliant multiplayer og tonnevis med utfordringer. Det er faktisk mulig å spille TS2 online på PS2... Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Det beste FPS'et på konsollene. Bittelitt bedre enn Halo. Med andre ord, helt brilliant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå