Gå til innhold

Kan noen forklare meg dette nærmere?

Kimelimm

Anbefalte innlegg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Dramatikk på digiLAB *

Av "" Hovedadministrator

Kort tid etter at Counter-Strike-turneringen ble avgjort på digiLAB, har det dukket opp et problem uten om det vanlige, faktisk noe som aldri har skjedd på et LAN i Norge, kanskje ikke engang i verden. Etter at fire datamaskiner ble frastjålet enkelte deltagere på digiLAB, valgte deltagerene å jakte på tyvene som hadde vært innom LANet, noe som ikke har falt i god jord av en rekke innvandrere i nærmiljøet. Akkurat i dette øyeblikk er Tennishallen som avholder digiLAB omringet av et tresifret nummer utlendinger som har ankommet i busser, for å hevne seg på de tre personene som fikk frastjålet datamaskinene sine og prøvde å få dem tilbake. Dørene og vinduene i hallen har blitt sperret av gjerder, bord, og all slags mulig materialer som var tilgjengelig, pluss at deltagere har blitt nektet å gå ut av hallen. De uventete gjestene har prøvd å komme seg inn på alle mulige metoder, alt fra å knuse vinduer til å sprenge opp dørene

Oppdatering: Politiet ankom området for ikke så veldig lenge siden, noe som har ført til at det har roet seg ned, men ryktene sier at utlendingene vil komme tilbake senere på kvelden.

Dette stod på http://www.nesc.nu/?dest=news&action=view&news_id=4086, men hvis det var i år, hvilken dag var det? Var der fra 21-24, la ikke merke til noe innestengning der? Plz forklar dette litt nærmere...

EDIT: Satt på første rekka under Oldschool gaming rommet (radio rommet). satt å så rett på Radiorommet

Endret av Kimelimm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oj, var det dagen Madcon var der, da var det på fredagen, men jeg la ikke merke til det, var velsikkert å gamet... Men jeg skjønner ikke, hvorfor skulle invandrerne ta de som ville ha tilbake pcen sin? Var det noen fra den gjengen som hadde tatt dem, ellerh va?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...