Colin Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Heisann Jeg har et merkelig problem. Noen ganger opplever jeg at Taskbar i Windows 2000 forsvinner bak alle programmer, selv om den er satt til "Always on top". Det vil si at den eneste måten jeg kan få den tilbake på er å trykke win-tasten. Dette skjer når programmer har kjørt fullskjerm (slik som screensaver, spill osv.....). Når jeg kommer tilbake etter et slikt program, er taskbar borte, og jeg må enten minimere alle programmer eller trykke win-tasten for å få den igjen. Jeg vet ikke om noen fiks annen enn å reinstallere windows. Noen som vet hva dette er og eventuelt hvordan jeg kan fikse det uten reinstall? Pål Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Sjekk i allefall at det ikke er merket for 'skjul automatisk....' [ Denne Melding var redigert av: trn100 på 2001-12-22 00:06 ] Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Er dette et så vanvittig farlig problem at du må reinstallere windows for å få dette til? Kan du ikke leve med dette problemet? Lenke til kommentar
Colin Skrevet 22. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2001 "Skjul automatisk".......har nok kunnskap om Windows, dette er ikke problemet. Om det er så stort problem, det er det vel ikke........men det er irriterende, for jeg aner ikke hva det skyldes...... Pål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå