Gå til innhold

[løst]Terkel I Knipe, Slipp Jimmy Fri...

m0zzdart

Anbefalte innlegg

slipp jimmy fri suger! gode replikker og greier men ingen mening i selve filmen!
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
elefanten (jimmy) dør jo så plutselig at jeg nesten skvatt...

8216371[/snapback]

HAHA du har rett! men den er SYKK morsom... kansje ikke da du har sett den 3-4 ganger!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns terkel i Knipe var ganske bra, men Slipp Jimmy fri var rett og slett bare kjedelig. var vel nesten bare det når han ene ikke kommer seg ut av lastebilen som var morsomt. Sånn sirka den dårligste animasjonsfilmen jeg har sett, selv om de fleste nyere animasjonsfilmene er dårlige :)

Lenke til kommentar

Jeg ble litt skuffet over "Slipp Jimmy fri". Til å begynne med trodde jeg det var en barnefilm, sex scenen i begynelsen endret på det. Der i fra så var jeg egentlig mest skuffet, selv om det var en brukbar film.

Problemet med filmen er at den prøver å være for morsom i tillegg til at den har vært det mange vil kalle "hypet" eller oppskrytt. Det ødela en del.

Lenke til kommentar

Jeg ble også skuffa over slipp jimmy fri, lite action noen ganger.. Samemafiaen var ikke så tøffe som jeg forventa, som for eksempel da de folka headshotter samemafialederen, og de andre samemafiaene står der i 10 sek uten å gjøre noe eller noe... Ellers bra film, ganske like bra som Terkel i knipe, men må si jeg likte terkel i knipe litt mer...

Lenke til kommentar

Herre min hatt! Terkel i Knipe er en barnefilm, Slipp Jimmy Fri er en film om en narkoman elefant, samer med gønner på motorsykkel, stait edge gærninger og dop! Sier nesten seg selv at sistnevnte er best. Mulig jeg liker den veldig godt fordi jeg har et forhold til tegneseriene til Christopher Nielsen, jeg vet ikke.

Lenke til kommentar

Har du sett terkel i knipe osen? Om det kan kalles en barnefilm kan Ole Brum kalles voksen actionbøker sammenlignbart med John Grisham. Terkel er 1) full av banning. b) for drøy f. eks selvmordet til Feite Dorris. Nei du det er ingen barnefilm. Sorry for hardt og agresivt språk er litt gretten. Saluttknall :ohmy:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...