Gå til innhold

[løst]Terkel I Knipe, Slipp Jimmy Fri...

m0zzdart

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Slipp Jimmy Fri er genial. det er forsåvidt Terkel I Knipe også, men sistnevnte er ikke norsk, men dansk:)

Edit: Var litt sen ja:)

8023663[/snapback]

Hold brillan!

Her e dem, hestkukan! HEAHEAHAEH :D

¤¤¤ unødvendig bruk av caps er redigert bort ¤¤¤

Endret av b-real
Lenke til kommentar
Andre norskproduserte animasjonsfilmar veit eg ikkje om, men det finnes mange som er dubba til norsk. Eg anbefaler deg å sjå Hoodwinked, gjerne med engelske stemmer, det var ein kjempefilm.

8023665[/snapback]

Hva handler den om?

edit: når jeg tenkte meg om har jeg den jo. har norske og engelske versjonen. har sett begge ;)

de er litt artige da. men ikke så artige som terkel i kipe og slipp jimmy fri

Endret av m0zzdart
Lenke til kommentar
Terkel i Knibe er dansk.

8023658[/snapback]

uansett. det finnes en norsk version. har du ikke sett den norske?

8023672[/snapback]

Det finnes norske versjoner av Ice Age, Chicken Little, Finding Nemo, The Incredibles, The Polar Express, Happy Feet, The Wild, Madagascar, Over The Hedge, Toy Story, Toy Story 2, Wallace & Gromit, osv osv osv. Lista foregår i det uendelige. Der har du jo forsåvidt noen "norske" animasjonsfilmer. De er i allefall like norske som Terkel i Knipe. ;)

Lenke til kommentar
Synes egentlig ikke at Slipp Jimmy fri var så genial som alle sier. Likte Terkel i knipe bedre.

Er ikke den Kaptein Sabeltann filmen som ikke kom for alt for lenge siden norsk?

8031128[/snapback]

du har serri dårlig humor.

8031239[/snapback]

Fordi jeg ikke liker narkiser med dialekt som løper etter dopa elefanter?

Lenke til kommentar
Synes egentlig ikke at Slipp Jimmy fri var så genial som alle sier. Likte Terkel i knipe bedre.

Er ikke den Kaptein Sabeltann filmen som ikke kom for alt for lenge siden norsk?

8031128[/snapback]

Helt enig!

Slipp Jimmy Fri var ganskje kjedelig til tider, men hadde selvfølgelig ett par høydepunkter.

Men den var ikke som forventet.

Der var terkel i knipe mye bedre! :D

den holdt til forventingene :)

Lenke til kommentar

Jeg likte aldri Slipp Jimmy Fri heller, jeg. Den var generelt sett ikke veldig morsom. Lo aldri, men humret litt av og til. Kanskje bare østlendinger synes filmen er artig. De synes jo trøndere og nordlendinger er så "eksotiske"... :roll:

Vet ikke hvorfor trådstarter sammenligner den med Terkel I Knipe heller...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...