avols143 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Hei, hvordan man kan lage en recovery partisjon for datamaskin? for eksamel når man kjøper en ny data så får man 7, 8gb recovery partisjon på harddisk og når vi starter datamaskin ser vi en valg for recovery som press F1 to Bios setup press F10 for gjenopprating Jeg tenker på å lage som, synes det er best enn å installere xp på nytt og alle de programene som jeg trenger.. Men hvordan kan vi gjøre det???? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Selv bruker jeg DriveImage XML. Legger inn fresh XP med alt som trengs, og lager en backup jeg kjører til en ekstern disk. Så når jeg da vil ha maskinen som "ny", så kjører jeg bare denne backupen. FInnes sikkert mer fancy løsning, men personlig synes jeg dette funker helt greit. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Du trenger jo ikke å ha imaget på en ekstern disk. Jeg har mine på en av de andre diskene. Lettere og hente opp slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå