Flurry Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Heisan! Jeg skal bruke EBA-News til den nye bloggen min, og alt går relativt greit, utenom dette her; <p>Etter 3-4 måneder med ideér, designing og koding er bloggen min, deblogged[dot]org endelig oppe. Som du kan se har jeg altså skaffet meg host og domene, og har planer om å blogge i minst et år. </p> <div class="lesmer">den--><p class="news_read_more"><--den<a href="/index.php?id=1">Les mer ..</a>den--></p><--den</div> <div class="kommentarer">den-->·<--den <a href="/index.php?id=1#comments">0 kommentarer</a></div> <div class="blog_spacer"> </div> </div> Det jeg uthevet skal ikke være der, og går ikke ann å ta vekk i noen av .tpl filene. Jeg kan ikke vise noe skjermskudd eller lignende, fordi siden altså ikke skal ‹‹tilgjengelig›› før den er ferdig. Men om noen vet hvor jeg kan fjerne dette hadde jeg vært veldig takknemlig, dette ødelegger nemlig hele layouten! Det går ikke ann å endre i språkfilene heller btw.. På forhånd takk. Endret 25. februar 2007 av Fefas Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Er du sikker på at du har sjekket de riktige filene? Jeg ville tro det der sto på siden som viste nyheten. Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Problem fikset - "2) Ta deg en titt i admin/public/articles.php på linje 190 og 202" gjorde susen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå