MyBigMouth Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Tolker det dit hen at regelen om at arrangør/vinner ikke kan være med ikke gjelder denne runden. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Tolker det dit hen at regelen om at arrangør/vinner ikke kan være med ikke gjelder denne runden. 8079397[/snapback] Synes det er greit om du som arrangør deltar denne runden, fordi det ikke er delt ut noen poeng enda. Men når en vinner er kåret og "vunnet" 4 poeng og fått arrangør-rollen, da kan en ikke selv delta i sin egen arrangør-runde. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Japp. Er jo fordi en person ikke skal vinne om og om og om.... Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Syns ikke noen av de tre første bildene var noe bra. "Fepp" skjønner jeg ikke hva er, ser noe snø og noe annet. "Uten Tittel" er muligens bedre om man ser det utskrevet, men på skjermen min er det bare rart. "Vinterlys" syns jeg hadde skjev horisont og byen/lysene var ute av fokus. Men "vinterhimmel" var OK, så derfor stemte jeg på det. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Syns ikke noen av de tre første bildene var noe bra. "Fepp" skjønner jeg ikke hva er, ser noe snø og noe annet. "Uten Tittel" er muligens bedre om man ser det utskrevet, men på skjermen min er det bare rart. "Vinterlys" syns jeg hadde skjev horisont og byen/lysene var ute av fokus. Men "vinterhimmel" var OK, så derfor stemte jeg på det. 8080706[/snapback] Ditto. Dog synes jeg vinterhimmel var preget av utbrenthet, men ellers bra. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Det ser ut som om det kan bli vanskelig å kåre noen tredjeplass. Seier til "Vinterhimmel" (som var nydelig i mine øyne) på walk over. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg skal på "foppall" i ni tiden imorra. Kan derfor ikke ta stillingen. 1 plassen er rimelig klar da. Men må ha en som kan ta en liten titt på 2/3... Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg skal på "foppall" i ni tiden imorra. Kan derfor ikke ta stillingen. 1 plassen er rimelig klar da. Men må ha en som kan ta en liten titt på 2/3... 8103731[/snapback] Jeg kan følge med, så sender jeg deg en PM over hvordan stillingen er kl 21. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Vinner:Vinterhimmel: MyBigMouth 2 plass: Vinterlys: IvanD40 3 plass: "resten" IvanD40 får ta ansvaret for å sette opp neste konkurranse Lenke til kommentar
IvanD40 Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 IvanD40 får ta ansvaret for å sette opp neste konkurranse 8112029[/snapback] Går vell greit det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå