MyBigMouth Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Vinter Vi prøver igjen. Jeg sitter på det glade sørland, og her snør det som juling. Tror dette kommer til å gjelde resten av landet. Hvis ikke, er det bare å bruke kreativiteten. Tror ikke jeg trenger å definere vinter. Bildene skal være tatt i løpet av tidsrommet søndag 25 februar – Søndag 4 Mars kl 15.00, men trenger ikke å leveres inn før Søndag 4. Mars kl 23.59. Bildene blir deretter lagt ut i egen tråd med poll for avstemming, som varer fram til førstkommende torsdag kl 21.00. Det blir mest sannsynlig arrangert overlappende fotokonkurranser. Fotografen bak de tre bildene som får flest stemmer, blir offentliggjort og gitt poeng fra 1 til 4. (1. plass = 4 poeng, 2. plass = 2 poeng, 3. plass = 1 poeng). Poengene teller i sammendraget. Det er verdt å merke seg at vinnerbildet fra hver runde uten videre kan bli brukt som illustrasjon for annonseringen av neste rundes konkurranse på akam.no. Reglene for konkurransen: 1. DU må være fotografen bak bildet. 2. Bildet må være tatt mellom nevnte tidsperiode. 3. Du står fritt til å tolke temaet. 4. ”Stemmefisking” er ikke tillatt. 5. Filstørrelse: MAKS 350KB. 6. Bildestørrelse: Lengste side skal max være 1280 piksler. 7. Bilder som tidligere er postet, eller som blir postet i bildekritikken eller andre steder mens konkurransen pågår, vil bli diskvalifisert. 8. Du kan KUN benytte ett bilde i konkurransen. 9. Arrangør/Vinner av forrige runde, har ikke anledning til å delta. 10. Vinneren av konkurransen arrangerer neste ukes konkurranse, og har dessuten ansvaret for å underrette redaktøren på akam.no (faaeri) når nytt tema er lagt ut, samt når bildene er lagt ut til avstemning. (Dersom flere skulle stå med like mange stemmer, vil arrangør av inneværende runde avgjøre hvem som skal arrangere neste runde.) Bildene sendes til meg som PM NB: Husk å oppgi bildets tittel, dato og klokkeslett bildet er tatt (exif helst). Alle vil få en bekreftelse pr PM. OBS! Dersom du ikke har mottatt noen bekreftelse når konkurransen nærmer seg slutten, må du ta kontakt umiddelbart så vi kan få ordnet opp tidsnok! Lykke til! Jon, MyBigMouth Endret 27. februar 2007 av MyBigMouth Lenke til kommentar
Anew Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Wohoo! Mad props for initiativet. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Da skal man for pokker klare å finne et vintermotiv. Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Dette har jeg gledet meg lenge til Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 ah, endelig noen som setter opp dette igjen Lenke til kommentar
Snodre Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Aaah.. jeg som tok et vinterbilde jeg er fornøyd med lørdag den 24. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Aaah.. jeg som tok et vinterbilde jeg er fornøyd med lørdag den 24. 8028890[/snapback] Ta det på nytt igjen! Jeg skal ut i morgen å finne et motiv , men glemmer sikkert leveringa Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Hm. Hvorfor ikke la folk få bruke helga på fotografering når likevel innleveringsfristen ikke er før søndag? Lenke til kommentar
Snodre Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Aaah.. jeg som tok et vinterbilde jeg er fornøyd med lørdag den 24. 8028890[/snapback] Ta det på nytt igjen! Jeg skal ut i morgen å finne et motiv , men glemmer sikkert leveringa 8034890[/snapback] Andre værforbehold nå.. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Hm. Hvorfor ikke la folk få bruke helga på fotografering når likevel innleveringsfristen ikke er før søndag? 8035662[/snapback] Egentlig, så satt jeg bare opp noe for å få det startet igjen. Men hvis jeg setter fristen i helga, så får vi ikke stemt før i neste uke. Dessuten, så mener jeg at det ikke skal være noe problem når du har et tidsrom på 4 dager, til å ta bildet. Hvis det er mange som er uenig, så skal jeg gjerne endre det Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Synst du kan sette opp slik at vi får tatt bilder i helgen også Lenke til kommentar
dagim Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Ettersom fristen for innsending er satt til søndag, kan man jo like greit få lov til å ta bilde helt frem til søndagen.. De fleste har som regel litt ekstra tid til å ta bilde når det "endelig blir helg".. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Sånn. Fikset på tiden. Men kan ikke love at jeg får lagt ut bildene med en gang etter fristen. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Bare en tanke.. Hvorfor bare ett bilde hver? Også for å gjøre det hele mer innviklet.. Om man får flere plasseringer så får man bare det høyeste poenget, mens det laveste blir "ufordelt". Kan det i det hele tatt være noen fordeler med f.eks. to bilder hver i neste runde? Også en annen ting om konkurransen. Det kan jo gjøres sånn at det ikke er poeng og kvartalsvinnere osv. Isteden kan det være en ukeskonkurranse der premien rett og slett er at vinnerbildet er på forsiden av Akam i en uke. I tillegg til å velge neste tema. (Jeg hadde valgt klokker.. :!: ) Endret 27. februar 2007 av pybalto Lenke til kommentar
magneska Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Bare en tanke.. Hvorfor bare ett bilde hver? 8041162[/snapback] Jeg synes et bilde bør være tilstrekkelig! Har aldri helt likt fotokonkurranser hvor samme person kan ende opp med f. eks. første, andre og åttende plass. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Bare en tanke.. Hvorfor bare ett bilde hver? 8041162[/snapback] Jeg synes et bilde bør være tilstrekkelig! Har aldri helt likt fotokonkurranser hvor samme person kan ende opp med f. eks. første, andre og åttende plass. 8041408[/snapback] Enig med deg. Når får vi se bildene? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Bare en tanke.. Hvorfor bare ett bilde hver? 8041162[/snapback] Jeg synes et bilde bør være tilstrekkelig! Har aldri helt likt fotokonkurranser hvor samme person kan ende opp med f. eks. første, andre og åttende plass. 8041408[/snapback] Enig med deg. Når får vi se bildene? 8076035[/snapback] Tidligst idag kl 0004 eller i løpet av morgendagen. Har bare fått inn 2 bilder til nå da... Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Okei. Får håpe flere sender inn da, eller at bildene er relativt gode, så vi får noe å kose oss med.. EDIT: Fjernet en laaaang quote. Endret 4. mars 2007 av Gissan Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Det har vært en lang uke, fått masse tid til å tenke ut idèer til konken, men ikke fått gjort noe med dem... Gleder meg til å se resultatene. Håper det er flere enn to som sender inn. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Det har vært en lang uke, fått masse tid til å tenke ut idèer til konken, men ikke fått gjort noe med dem... Gleder meg til å se resultatene. Håper det er flere enn to som sender inn. 8079089[/snapback] 4/5 som er med nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå