Nvidia_boy Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Eg har Creative Sound Blaster Audigy 4. Hovedkortet mitt er MSI K8N Neo4-F . Er hovedkortets integrerte lydkort (Realtek AC-97) bedre å bruke enn mitt aldrende sound blaster? Lenke til kommentar
petterbaa Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 tviler sterkt lydkortet som er onboard er av den billigste typen de kan få tak i for å spare penger så tror at uansett hvordan lydkort du har er det bedre enn det integrerte (gjelder i hvertfall for alle lydkort som ikke er eldre enn 4år) Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Jeg klarer ikke finne ut om Audigy 4 er basert på AC'97, men jeg tviler på det. AC'97 er en gammel standard, og jeg ville valgt alt annet nyere enn AC'97, spesielt om det er PCI-lydkort da disse er som regel bedre skjermet enn integrerte løsninger. Lenke til kommentar
General Musa Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Audigy 4 er ikke basert på AC'97... husker ikke det tekniske navnet, men de tidligere audigy kortene var basert på emu10k brikken eller noe. uansett "alle" Soundblaster\audigy kort er bedre enn de flereste innebygde... usa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå