KriB Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Jeg har lett og lett etter en gratisløsning for antivirus på hjemmeserveren min som brukes til fildeling. Noen som har forslag? Jeg har ikke råd til tusenvis av kroner i utlegg. Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 AVG Free kan finnes hvis du søker på google etter det Støttes av alle platformer også Brukt det i alle år og det er det aller beste etter min mening. Norton gå å heng deg. Lenke til kommentar
KriB Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 AVG Free kan finnes hvis du søker på google etter det Støttes av alle platformer også Brukt det i alle år og det er det aller beste etter min mening. Norton gå å heng deg. 8026653[/snapback] Helt enig, men AVG Free funker ikke på 2003 server. Been there, tried that.... Lenke til kommentar
karakas Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Støtter opp om Nod32 jeg også, siden det "kjører seg selv" så er det jo perfekt for servere også. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Nod32 krever nesten ingenting av maskinen og kjører flott på eldre maskiner! Det maser heller ikke som mange andre progammer gjør, oppdaterer seg selv osv. Koster ikke mange hundre kroner heller! Gå for NOD32 ! Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jepp eset nod32 er helt supert! bruker omtrent 0 resusser.. Lenke til kommentar
KriB Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg må vel gå for Serverversjonen da...? Ikke vits å kjøpe til workstation vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå