Gå til innhold

Bytting av Dvd-Rom til Xbox 360

Barkster

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har problemer med at dvd-spilleren henger seg veldig ofte og Xboxen har vært åpnet så det er ingen garanti på maskinen. Går det ann å kjøpe en ny Dvd-Rom på nett å bytte ut den gamle?

8022629[/snapback]

Jeg kjøpte ny laser på Ebay, men vær oppmerksom på at det er to typer så du må finne ut hvilken spiller du har, de to lasertypene heter HD63 og HD67, dette står på laseren, så du må skru ut den for å finne det ut.

De selger også Dvd rom spillere på Ebay, men å skifte denne er litt mer omfattende, den er nemlig låst til Xboxen med en nøkkel, så du må lese ut denne nøkkelen for så å overføre den til den nye spilleren, alternativet er å kjøpe ny spiller å bytte over det Pcb kortet som står på den gammle spilleren, dette ligger under spilleren, men hvi det er det som er problemet så har jo ikke det så mye for seg, men det er jo bare å prøve.

Lenke til kommentar
Har problemer med at dvd-spilleren henger seg veldig ofte og Xboxen har vært åpnet så det er ingen garanti på maskinen. Går det ann å kjøpe en ny Dvd-Rom på nett å bytte ut den gamle?

8022629[/snapback]

Jeg kjøpte ny laser på Ebay, men vær oppmerksom på at det er to typer så du må finne ut hvilken spiller du har, de to lasertypene heter HD63 og HD67, dette står på laseren, så du må skru ut den for å finne det ut.

De selger også Dvd rom spillere på Ebay, men å skifte denne er litt mer omfattende, den er nemlig låst til Xboxen med en nøkkel, så du må lese ut denne nøkkelen for så å overføre den til den nye spilleren, alternativet er å kjøpe ny spiller å bytte over det Pcb kortet som står på den gammle spilleren, dette ligger under spilleren, men hvi det er det som er problemet så har jo ikke det så mye for seg, men det er jo bare å prøve.

8024649[/snapback]

Var det verdt å bytte laseren?

Ble maskina bedre?

Er det vanskelig å bytte laseren?

Lenke til kommentar

8022629[/snapback]

Hei fikk problemer med xboxen min her akkurat nå også. Begynte med at den plutselig fryste bildet under spilling, og jeg måtte restarte. Nå starter den, men kommer ikke bilde :( . Samma som skjer hos deg oxo?

Min box har oxo vært åpnet, så jeg har heller ingen garanti på maskinen...

Lenke til kommentar

8022629[/snapback]

8024649[/snapback]

Var det verdt å bytte laseren?

Ble maskina bedre?

Er det vanskelig å bytte laseren?

8027418[/snapback]

Ja for meg var det verdt å bytte laseren, da jeg fikk 1700,- for bare konsollen.

Det var en NTSC utgave av Xbox360 som jeg chippet.

Jeg fikk da 1700,- for kun konsollen uten noe tilbehør.

Er ikke vanskelig å bytte laser nei, kan du bruke ett skrujern så kan du skifte laser.

Maskinen ble bedre ja :)

Lenke til kommentar
Du kan vel sikkert få MS til å bytte den for deg mot at du betaler kostnadene og frakten.

8027478[/snapback]

Da kan han like gjerne kjøpe en ny Xbox, MS vet å ta seg betalt, regn med minst 1000,- + frakt.

8030974[/snapback]

jepp og frakta er på ca. 70 euro hver vei..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...