Gå til innhold

Hvor mye får jeg for xbox 360'n min?

MacBoy

Anbefalte innlegg

Har alt utsyret fra en premium pakke utenom harddisk. Veldig pent brukt , helt som ny vil jeg si (kjøpt i slutten av januar). Har ikke tid til å spille nå for tida derfor selger jeg den. Tar vare på harddisken tilfelle det kommer et billig tilbud på core. Så hvor mye tror dere jeg får for den? Har også to spill som kan følge med: GoW og Table Tennis

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har alt utsyret fra en premium pakke utenom harddisk. Veldig pent brukt , helt som ny vil jeg si (kjøpt i slutten av januar). Har ikke tid til å spille nå for tida derfor selger jeg den. Tar vare på harddisken tilfelle det kommer et billig tilbud på core. Så hvor mye tror dere jeg får for den? Har også to spill som kan følge med: GoW og Table Tennis

8022623[/snapback]

Du burde vel fint kunne dra inn 2500kr om ikke mer.

Lenke til kommentar
Jeg sliter med å få 4000 kr for XBox360 premium med 6 spill, ekstra spake og original Monster VGA+optisk kabel. Mitt inntrykk er at markedet for brukt XBox360 er dårlig, spesielt i disse pre-PS3 tider.

8022995[/snapback]

Jeg synes nå 4k var en litt halvstiv pris, selv om det er med snop som monster kabel osv.

Har alt utsyret fra en premium pakke utenom harddisk. Veldig pent brukt , helt som ny vil jeg si (kjøpt i slutten av januar). Har ikke tid til å spille nå for tida derfor selger jeg den. Tar vare på harddisken tilfelle det kommer et billig tilbud på core. Så hvor mye tror dere jeg får for den? Har også to spill som kan følge med: GoW og Table Tennis.

Du får en 360 premium pakke for under 3k nå, så ville selv vært overrasket hvis noen er villige til å betale over 2k for den.

Spillene tror jeg ikke vill pushe prisen så mye, Table tennis får man ny nå for under 200 kroner og antar man finner GoW billig også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...