Gå til innhold

Vibrering / lyder i HD

ReeWnd

Anbefalte innlegg

Jeg har 3 x 300gb hd'er fra Maxtor. Den ene av disse bruker jeg til "nedlasting".

Etter som tida har gått, har det kommet lyder fra denne hd'en når jeg bruker den. Setter på nedlasting, eller bruker denne generellt. Er dette noe tegn på at den kanskje er i levetidens ende, eller er det noe jeg kan gjøre for å fikse dette. For ja, det er ikke akkurat slike "skurrelyder" jeg forventer skal komme ut av en HD. Jeg defragmenterer HDen flere ganger etter hvert, så det burde ikke være noe der. Men ja, er bare redd for at denne HDen skal ta farvell før jeg får henta ut det jeg skal ha fra den.

Noen kjærringråd eller whatever til hva som kan være "godt" for denne stakkars HDen min? Og ja, den er ikke mer enn litt over 1 år gammel

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har 3 x 300gb hd'er fra Maxtor. Den ene av disse bruker jeg til "nedlasting".

Etter som tida har gått, har det kommet lyder fra denne hd'en når jeg bruker den.

8022589[/snapback]

Hva slags lyder? Er det lyder under "idle" eller lyder under søk?

CD

8022781[/snapback]

Det er under søk som du sier. Det er ikke lyder under idle. Det er kun når jeg bruker den, som jeg sier i første posten "når jeg laster ned, eller bruker div på selve HD'en"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...