Ratleto Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Tester de nye høyttalerne mine idag, og tenkte jeg skulle mimre litt med gamle tracker-moduler fra bl.a. Amiga. Da kom jeg over en klassiker kalt "Full effect" (full_effect.mod - vedlagt). Jeg tror den ble laget sent på 80-tallet, i en tidlig tracker av noe slag, og er da i 8-bit og 4 kanaler, men er en melodi med et utrolig driv og "funkyness". Slike mod-filer pleier jo å inneholde litt info, men denne er helt blank utenom instrumentnavnene, og jeg aner ikke noe om navnet på artisten som har laget modulen. Men, er det noen som vet noe om melodien, og om det evt er laget en "nyere" utgave e.l.? For de som ønsker å spille av fila i Windows, anbefaler jeg playeren på www.modplug.com. full_effect.zip Endret 25. februar 2007 av Ratleto Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Eller bare bruke WinAmp... Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Eller bare bruke WinAmp... 8022485[/snapback] Mulig den funker i WinAmp også. Har ikke testa. Men WinAmp sliter en del med slike moduler, vet jeg, under visse omstendigheter. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 *Bump* Ingen som vet noe mer om denne melodien? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå