Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Forsterker til orginalspiller: I-soamp-4

AOe

Anbefalte innlegg

I Peugeot 307 satt det frem til 2005 en spiller som kaltes Peugeot RD3, eller Clarion RD3.

Nå har det seg slik at jeg ønsker å oppgradere annlegget i bilen min som tilfeldigvis er 307 med slik spiller...

En del folk med peiling sier den er hårreisende dårlig, men jeg ønsker å holde alt i bilen så orginalt som mulig. Da kommer selvsagt spørsmålet: Er det noen form for linje ut på denne spillern? Svaret er NEI (kun høyttaler så vidt jeg har forstått)...

Da er de aller fleste forsterkere utelukket, for ikke å si alle så vidt jeg har forstått det (er ganske grønn på området)...

Det eneste alternativet jeg har funnet til nå er følgende:

en slik en

Dette selskapet har spesialisert seg på forsterkere til OEM spillere. Jeg har sett litt i listene for hvilke biler som støttes. I lista står det at kun 307 fra og med 05 støttes, men når jeg søker på min bil (peugeot 307 2003) i den tyske søkefunksjonen kommer alle forsterkerene opp.

Er det noen som har erfaringer med denne fabrikanten? Har hørt noe om dem?

Har kun denne tyske testen fra produsentens eget nettsted å vise til selv...

Evt! er det noen som har noe alternativ? Burde finnes andre! Mulig alle andre funker for alt jeg veit, da jeg som nevnt er ganske grønn på området!

Endret av AOe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror det finnes ett eller annet som tar inn høyttaler kabler og sender ut RCA kabler. Da kan du koble til hva det var du skulle ønske.

Dessuten tror jeg at det finnes noen forsterkere som ennå tar høyttaler kabler rett inn i forsterkeren. Så ville si at du har litt mere valg enn bare de forsterkerene du linker til der.

Dessuten, hvis du bor i nærheten av noe slags seriøst bilstereo butikk, burde de være i stand til å fikse det for deg. Men om dem begynner å ville ha deg til å bytte ut alt å ikke hører etter deg, så må du bare rømme derifra :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...