noob1983 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 hei, ska bestille meg et geforce 8800 gts, lurte på om det holder med strømforsyning på 300 watt da? leste at det skulle ha minst 400, man trenger ikke sli hovedkort for å kjøre geforce 8800? Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 300w watt blir vel litt vel lite vil jeg tro.. skal du ha litt store vifter i tillegg er en 500w+ å anbefale. Lenke til kommentar
b0ne Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Jeg har lurt på akkurat det samme, jeg sitter med en shuttle sn25p med 350 wats strømforsyning, har hørt at noen sier de passer men jeg er skeptisk.... Lenke til kommentar
noob1983 Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 ja har ikke så greie på deg jeg, men bestile en ny en på 580 wat jeg, har tenkt til å kjøre sli etterhvert, så da er det like greit, bedre å kjøpt noen kasser pils for de penga men:) Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 8800GTS i en Shuttle kan bli veldig trangt! Tenk deg ett kort som er dobbelt så langt som 6600GT, og tre ganger så tykt.. Ca. Da er du der. Hadde det i ett Chieftech-kabinett selv, og måtte faktisk flytte på noen disker for at det skulle passe. Lenke til kommentar
noob1983 Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 hehe, sitter å leser innleget ditt å ler så det griner nå, hadde jeg sett dette før jeg bestile, hadde jeg tenkt på det du skrev, for fikk ikke lest det før nå, sant som du sier, var veldig trangt, men går akkuratt, men var slit å få det på plass,brukte vell over 2 timer på noen som hadde tatt 5 min i ett større kabinett, vil absolut ikke anbefale det, så er ikke jeg så veldig god i data heller da, men gikk greit etter noen feil, men det virker enda, så da har jeg nok fått det riktig,(håper jeg) Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 300w watt blir vel litt vel lite vil jeg tro.. skal du ha litt store vifter i tillegg er en 500w+ å anbefale. 8023114[/snapback] Store vifter? Det er jo viftene som krever MINST av PSU'en, det som tar strøm, er gjerne den Dual/Quad-Core CPU'en du har, de 7 Diskene man gjerne har og ett massivt skjermkort.. Viftene har ingenting å si.. Men jeg vil anbefale 500W+ for det kortet hvis ikke du skal ha problemer. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 300w watt blir vel litt vel lite vil jeg tro.. skal du ha litt store vifter i tillegg er en 500w+ å anbefale. 8023114[/snapback] Store vifter? Det er jo viftene som krever MINST av PSU'en, det som tar strøm, er gjerne den Dual/Quad-Core CPU'en du har, de 7 Diskene man gjerne har og ett massivt skjermkort.. Viftene har ingenting å si.. Men jeg vil anbefale 500W+ for det kortet hvis ikke du skal ha problemer. 8068491[/snapback] Ligger mye sannhet i dette. Selv har jeg en Thermal Take TR2 430W. Denne holder rett og slett ikke i lengden. Etter å ha kjørt en stund får jeg BSOD, generell lagg i 2D o.l. System er i profilen, men for de late har jeg asrock hk, a64 x2 4600+ @ 2.8, 2GB, 2 SATA + 1 PATA HDD, 2 optiske PATA, creative x-fi, mus, tastatur, bla bla bla. Før hadde jeg et GT7800, og da funket alt perfekt. Venter nå på et PSU på 550W med doble 12V kanaler som kan levere masse strøm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå