Bushido Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 heisann! har en venninne som skal kjøpe seg en laptop. dv2130ea oppfyller alle kravene hennes, men ho lurer på kvaliteten på det integrerte webkameraet.. er utrolig viktig at det er bra noen som har erfaringer med denne maskinen? evnt finner noen specs på kameraet.. på forhånd takk Lenke til kommentar
Elisaeb Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 vet ikke helt om det blir det samma, men jeg har en hp dv6184 med integrert webcam og jeg må egentlig si meg ganske fornøyd. jeg syns det er bedre bildekvalitet enn på asus jeg hadde, men returnerte. dette webcammet hakker litt, men stort sett syns jeg egentlig det går greit. er det litt mørkt i rommet, sørger webcammet for at det ser lysere ut. dette heter vel ett eller annet, men... (ikke når det er bekmørt, men ) som sagt, vet ikke helt om det er det samme, men jeg er i alle fall fornøyd med mitt. men om det er UTROLIG bra, vet jeg ikke. eksternt vil vel uansett ha bedre kvalitet, kan jeg tenke meg... men smaken blir vel som baken Lenke til kommentar
Stinmaker Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 vet ikke helt om det blir det samma, men jeg har en hp dv6184 med integrert webcam og jeg må egentlig si meg ganske fornøyd. jeg syns det er bedre bildekvalitet enn på asus jeg hadde, men returnerte. dette webcammet hakker litt, men stort sett syns jeg egentlig det går greit. er det litt mørkt i rommet, sørger webcammet for at det ser lysere ut. dette heter vel ett eller annet, men... (ikke når det er bekmørt, men ) som sagt, vet ikke helt om det er det samme, men jeg er i alle fall fornøyd med mitt. men om det er UTROLIG bra, vet jeg ikke. eksternt vil vel uansett ha bedre kvalitet, kan jeg tenke meg... men smaken blir vel som baken 8022684[/snapback] jeg mener å ha lest et sted at DV serien stort sett har samme kamera men kunne ikke finne det igjen. det vil si at samme type webcam i dv2130 og dv6184 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Samme typen, ja. Kan bekrefte at dette kameraet er ganske godt! På lik linje med et vanlig webkamera til rundt 400 kr... Lenke til kommentar
Bushido Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Takk for hjelpen! ganske godt kamera bør holde lenge.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå