TheRealL Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Er det en mulighet og "splitt" lyd kabelen til Hovedkorte så den fungerer to steder? Har nemlig et Asus P5B HK som har 1 audio tilkobling og har tenkt og kjøpe en "Aerocool PowerWatch" også har jeg brukt den audio tilkoblingen til tilkoblingen på Kabinettet, Har sett at dette har blitt gjort med USB så jeg lurer på om det er mulig med lyden også? Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 du kan bruke et vanlig headset el. (sånn du får på fly funker bra ) strippe den, ta de tre kablene (l, r, og gnd) og strippe de, gjøre det samme to ganger til og bare lodde sammen simple as that. ellers kan du jo kjøpe en sånn deler som er laget for dette, men det er vel ikke noe gøy Lenke til kommentar
Bergvik91 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 kjøp deg en splitter. http://www.bestbuy.no/product.asp?sku=58874&site=6 eller. hvis du vil ha det dyrt og proft, kjøp et eksternt lydkort Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Asus sine HK kan du programere lydportene til å gjøre det meste. mitt (P5W DH Deluxe) så kan jeg f. eks sette alle 7portene til å være Headphones hvis jeg ønsker det. håper dette svarte på spm ditt. -Diddern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå