stoolman Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Har et P4PE som det står en P4 2,66Ghz cpu i. Når jeg kjører fsb på over 145mhz så streiker onboard lydkortet....! Er dette normalt? Bortsett fra dette kjører systemet stabilt helt opp til 3,1+++. Er løsningen på problemet rett og slett å kjøpe et pci lydkort. Takker for alle svar!!!!!! Lenke til kommentar
rondespiret Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Quote: Den 2002-12-07 16:30, skrev stoolman:Er løsningen på problemet rett og slett å kjøpe et pci lydkort. Ja, og da blir du kvitt den middelmådige lyden fra on-board-chippen på Asus P4PE i tillegg... Nei, du kan prøve å sette AGP/PCI til auto i Bios, det kan hjelpe... (Velg selv :smile:) Lenke til kommentar
Mr-Smith Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 har ikke sett så mye på det hovedkortet, men har du sjekket om det har muligheter for å låse pci/agp bus i bios? Om du får låst pci/apg bus på 33.33/66.66 så skal problemmet ditt forsvinne. Om biosen din er ganske lik den på mitt asus p4b533-e så finner du pci/apg lock rett under der du stiller inn fbs. Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Jeg villa kjøpt et skikkelig pci lydkort og disabla det onboard kortet. Har foresten bestilt det Asus kortet nettop. Jeg skal bruke mitt Soundblaster live 1024 da. *Gleder seg* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå