Standal Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Hei. Vet noen om det er mulig og skifte skjerm på en N73 selv?? Eventuelt hva det vil koste og sende den inn og få den reparert? Lenke til kommentar
N73_user Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Dette er mulig ja... Har kun byttet frontdeksel på min jeg da, og det var veldig enkelt. Ser ikke ut til å være noe "hokus pokus" de resterende punktene heller... Prøv denne linken for hvordan dette gjøres. LCD-display kan anskaffes her. Kostnaden for å sende den inn er ca. Kr. 1000,- (var en annen bruker på dette forumet som hadde gjort dette). Tar da utgangspunkt i at det er LCD-displayet du har ødelagt, og ikke bare glasset i dekselet... Endret 25. februar 2007 av N73_user Lenke til kommentar
Standal Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Det er LCD displayet som er ødelagt ja. Jeg skulla også hatt nytt frontdeksel, er det noen plass i norge man kan kjøpe dette? Eller må jeg bestille fra utlandet? Takker for svar Lenke til kommentar
N73_user Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Hvis du er ute etter hvitt eller grått deksel, så kan dette bestilles fra mytrendyphone.no som jeg linket til i første post. Disse skal være originale... Jeg har 2 deksel kjøpt på eBay. Disse er helt RÆVVA, så foreslår du holder deg unna disse Hong-Kong varene ihvertfall. Glasset på dekslene er så dårlig, at bare du fører fingeren lett over så settes "vannmerker" i LCD-displayet. Har bestillt et nytt fra cnn.cn, men har ikke mottatt dette enda. Dette skal være OEM (original enhanced media), så håper på bedre kvalitet... Jeg er interessert i svart da i.o.m. at jeg har ME firmware, men har ikke funnet dette på Norske nettsider. Edit: Mottok dekselet og original svart tastematte fra cnn.cn i dag, og dette var perfekt... Endret 26. februar 2007 av N73_user Lenke til kommentar
wampyre Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Jeg er interessert i svart da i.o.m. at jeg har ME firmware, men har ikke funnet dette på Norske nettsider. Du finner vanlig sølv deksel på qxl Ellers selges svarte deksler i Norge også hos Movida.no N73 Frontdeksel N73 Batterdeksel De har enda ikke tastematten som er til N73 Black / ME, men den dukker vel opp etterhvert Tastematte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå