LostOblivion Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Hei, Dette er første gangen jeg skal sette sammen datamaskinen min selv, og har satt opp en Excel-fil for dere som har det eller lignende, og lurte på om disse kombinasjonene vil fungere? Jeg er ganske sikker, men det er ganske mye penger, så jeg vil være helt sikker. Hehe. =) Edit: Kunne ikke laste opp .xls, bare gjør om fra .txt til .xls da. =) Datamaskin.txt Endret 25. februar 2007 av LostOblivion Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Hei, Dette er første gangen jeg skal sette sammen datamaskinen min selv, og har satt opp en Excel-fil for dere som har det eller lignende, og lurte på om disse kombinasjonene vil fungere? Jeg er ganske sikker, men det er ganske mye penger, så jeg vil være helt sikker. Hehe. =) 8022100[/snapback] excel fil hvor ? hvor mye cash skal du bruke ? Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Ehh. Funka ikke med Excel-fil på forumet, så lastet opp .txt i stedet. GJør om til .xls bare. =) Det gikk fort med svar gitt... Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Noen forslag? Den ligger nå her. Takk... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Noen forslag? Den ligger nå her. Takk... 8022948[/snapback] Du burde legge den i prisguiden, det er mye lettere, og dessuten kan det hende at du finner butikker der de delene er billigere. Det er ofte komplett.no er ikke den billigste butikken på deler. Du logger på prisguiden med samme brukernavn og passord som her EDIT: legger handlevogna di ut på prisguiden nå, jeg kjeder meg Da var jeg ferdig med og legge den ut, tok lang tid mest fordi prisguiden ville legge varene over i en annen handlevogn, og nettet var også usedvanlig tregt.. menmen, uansett her er handlevognen din (vet det er feil tastatur som er lagt til, men deluxe 250 er ikke en egen oppføring i prisguiden, men du finner det tastaturet i prisene til det som ligger der. Flight simulatoren er standard utgaven, men prisene til deluxe ligger der) Endret 25. februar 2007 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Wow. Tusen takk for at du tok deg tid! Thanks! Men vil disse delene fungere godt sammen, eller er det noe som ikke er helt bra her? Endret 25. februar 2007 av LostOblivion Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Wow. Tusen takk for at du tok deg tid! Thanks! Men vil disse delene fungere godt sammen, eller er det noe som ikke er helt bra her? 8024884[/snapback] jeg ser ingen ting som skulle bli et problem angående kompabilitet. men jeg vet at det oppsettet kan gjøres billigere uten og tape ytelse. Men jeg har ikke tid til det nå, for nå må jeg se og få meg noe søvn, skole i morgen Muligens jeg får gjort det billigere i morgen Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Hva kan gjøres billigere? Jeg har allerede bestilt nå. Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Du kan alltids kjøpe denne rammen https://prisguiden.no/product.php?productId=56664 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå