Gå til innhold

Ny maskin med Vista Ultimate. Første gang selv...

Anbefalte innlegg

Hei,

Dette er første gangen jeg skal sette sammen datamaskinen min selv, og har satt opp en Excel-fil for dere som har det eller lignende, og lurte på om disse kombinasjonene vil fungere? Jeg er ganske sikker, men det er ganske mye penger, så jeg vil være helt sikker. Hehe. =)

Edit: Kunne ikke laste opp .xls, bare gjør om fra .txt til .xls da. =)

Datamaskin.txt

Endret av LostOblivion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

Dette er første gangen jeg skal sette sammen datamaskinen min selv, og har satt opp en Excel-fil for dere som har det eller lignende, og lurte på om disse kombinasjonene vil fungere? Jeg er ganske sikker, men det er ganske mye penger, så jeg vil være helt sikker. Hehe. =)

8022100[/snapback]

excel fil hvor ? hvor mye cash skal du bruke ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Noen forslag? Den ligger nå her. Takk...

8022948[/snapback]

Du burde legge den i prisguiden, det er mye lettere, og dessuten kan det hende at du finner butikker der de delene er billigere. Det er ofte komplett.no er ikke den billigste butikken på deler. Du logger på prisguiden med samme brukernavn og passord som her :)

EDIT: legger handlevogna di ut på prisguiden nå, jeg kjeder meg ;)

Da var jeg ferdig med og legge den ut, tok lang tid mest fordi prisguiden ville legge varene over i en annen handlevogn, og nettet var også usedvanlig tregt..

menmen, uansett her er handlevognen din :) (vet det er feil tastatur som er lagt til, men deluxe 250 er ikke en egen oppføring i prisguiden, men du finner det tastaturet i prisene til det som ligger der. Flight simulatoren er standard utgaven, men prisene til deluxe ligger der)

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Wow. Tusen takk for at du tok deg tid! Thanks! Men vil disse delene fungere godt sammen, eller er det noe som ikke er helt bra her?

8024884[/snapback]

jeg ser ingen ting som skulle bli et problem angående kompabilitet. men jeg vet at det oppsettet kan gjøres billigere uten og tape ytelse. Men jeg har ikke tid til det nå, for nå må jeg se og få meg noe søvn, skole i morgen :nei:

Muligens jeg får gjort det billigere i morgen :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...