bamsebraker Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Håper noen kan hjelpe meg litt her, har ett Gainward GeForce 7300LE 256MB DDR2, PCI-Express, "BP7300LE-256-TV-DVI" Dette går seg varmt når jeg spiller (uansett spill) er ikke dette brukenes til spill, jeg trodde det, er det innstillinger som jeg kan gjøre? Håper på hjelp fra dere på forhånd takk Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Det er et kort som egner seg dårlig til spill gitt ! Det er passivt kjølt og du har sikkert dårlig luft flyt i data'n så og den kan være full av støv så enten kan du prøve å sette inn none flere vifter i kabinettet eller feste en enten 40mm, 60mm eller 80mm vifte på skjermkort kjøleren med noen straps ! Ellers kan du kjøpe en helt ny kjøler om du vil Eks. Zalman VF700-AluCu Lenke til kommentar
bamsebraker Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Har 3 vifter i kabinettet og den er tom for støv, nettopp støvsugd.Skal prøve med en vifte på kortet, takk for hjelpen Lenke til kommentar
bamsebraker Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Har nå bestilt meg en Zalman VF700-AluCu tusen takk for tipset, håper dette hjelper Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Hmm dobbel post rart Noen som kan fjerne denne ? Endret 25. februar 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Tror at det skal hjelpe betraklig på tempen og den er jo billig ... Du kunne alltids valgt VF900-CU, men denne er dyrere og du tregner den ikke til ditt skjermkort ! Alltids hyggelig å kunne hjelpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå