EspenFe Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Heisann. Som sagt i emnetittelen trener jeg hver morgen og hver kveld. Jeg tar 50x3 situps, 15x3 armhevinger, 25x3 rygghev (ligge på gulvet å ta asmmen skuldrebladene). Så det jeg lurer på om jeg skal trene før eller etter frokost ? For hvis jeg trener etter frokost forbrenner jeg fettet jeg har spist, vell ? Trur dere jeg klarer å få en fin mage til sommeren med alt dette å jogge 3 ganger i uken ? Jogger på mandag: Trening sammen med laget. (90min) Jogger på torsdag : 20-30min jogging med kanskje litt spurting innemellom Jogger på Søndag : 20-30min jogging med kanskje litt spurting innemellom Hva trur dere resultater blir ? Er 13 år, 1.70m høy, veier 67 kg. (Er ikke overvektig, men har verdens kraftigste beinbyggning. Ligger i farsslekta) - Espen Lenke til kommentar
SpecTrum Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 kan bare si at vis du gjør dette hver morgen og kveld. så kan det fort bli resultater av det! virka som litt mye trenig, en eller to dagers pause iblandt vil kroppen din ha godt av! Men som sagt, slik trening kan gi nokså bra resultater.. det finnes flere treningstråder rundt i forumet, så let og les:) Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 kan bare si at vis du gjør dette hver morgen og kveld. så kan det fort bli resultater av det! virka som litt mye trenig, en eller to dagers pause iblandt vil kroppen din ha godt av! Men som sagt, slik trening kan gi nokså bra resultater.. det finnes flere treningstråder rundt i forumet, så let og les:) 8022063[/snapback] Da er jeg ferdig med treninga som jeg skulle ha tatt i morges, men ble ikke no Kjenner det "stikker" i magen. En herlig følelse Lenke til kommentar
Dudli Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Å trene de samme muskelgruppene så ofte som du gjør HVER DAG er noe du ikke burde å gjøre. Kroppen får jo ikke hvilt seg, og dermed kan dette føre til dårlige resultat. La kroppen hvile mellom hver styrke økt. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 67 kilo på 170 cm er absolutt ikke overvektige tall i mine øyne. Uansett så ser ikke vitsen med å ta så mange øvelser hver morgen og kveld. Ta heller å del det litt opp og kjør noe du klarer 10-20 reps på. La kroppen få litt hvile (24-48tim) og kjør igjen. Fks. kan du kjøre styrkeøvelsene dine på en dag og kondis på en annen - gjerne med en liten hviledag i uken. Ellers bra, holder du ut og kjører et godt kosthold så vil du nok se veldig fine resultater. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Å trene de samme muskelgruppene så ofte som du gjør HVER DAG er noe du ikke burde å gjøre. Kroppen får jo ikke hvilt seg, og dermed kan dette føre til dårlige resultat. La kroppen hvile mellom hver styrke økt. 8023173[/snapback] det skader ikke å trene mage hver dag. Jeg tar 50x3 situps hvis du bare tar å trener vanlige situps/crunches så trener du bare de 2 øverste rutene på magen din du burde ta med Crunches med vridning (trener de skrå magemusklene) å så burde du ta med benhev. de 2 nederste rutene på magen er ikke lett å få synelige så der må du ha lav fettprosent Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 det skader ikke å trene mage hver dag. 8034467[/snapback] Ikke det? Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) det skader ikke å trene mage hver dag. 8034467[/snapback] Ikke det? 8036758[/snapback] magen er faktsik den eneste muskelgruppen som kan trenes hver dag Edit skrivefeil Endret 27. februar 2007 av Grievdus Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Vet ikke helt om jeg kjøper den. Magen (Rectus Abdominis) er en muskel som alt annet i kroppen, og muskler trenger restitusjon. Endret 27. februar 2007 av PandaMartin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå