eggnogg Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Hei! Det er vanskelig å finne ut hvilken tlf jeg skal ha! Er rimelig forvirra nå. Jeg er ingen avansert bruker, og har skjønt at jeg ikke kommer til å bruke mp3 og radio og edge og... Jeg vil ha en enkel tlf med et kamera som tar ok bilder. Ikke til å laste ned på pc, men for å kikke på på telefonen og til MMS. Og helst videofunksjon. Jeg vil helst ikke gå så langt over 1000 kroner, men skjønner etterhvert at det ikke blir så mye å velge mellom. har lest litt om Nokia 6070, og det er vel noe sånt jeg ser etter. Men den har visst veldig dårlig kamera, noen som vet om det er så dårlig? Uansett, ingen vits med kamera hvis det ikke blir brukt. Vil helst ha SE, men er ikke spes fan av joystickene deres. Sånne piltaster er mye bedre, synes jeg.. Og ikke klapp. (Ellers er jeg veldig åpen for andre merker, men det er vanskelig å finne noe særlig info / tester på nettet.) Kan noen som har litt oversikt anbefale en tlf til meg? På forhånd takk! Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Hei!Det er vanskelig å finne ut hvilken tlf jeg skal ha! Er rimelig forvirra nå. Jeg er ingen avansert bruker, og har skjønt at jeg ikke kommer til å bruke mp3 og radio og edge og... Jeg vil ha en enkel tlf med et kamera som tar ok bilder. Ikke til å laste ned på pc, men for å kikke på på telefonen og til MMS. Og helst videofunksjon. Jeg vil helst ikke gå så langt over 1000 kroner, men skjønner etterhvert at det ikke blir så mye å velge mellom. har lest litt om Nokia 6070, og det er vel noe sånt jeg ser etter. Men den har visst veldig dårlig kamera, noen som vet om det er så dårlig? Uansett, ingen vits med kamera hvis det ikke blir brukt. Vil helst ha SE, men er ikke spes fan av joystickene deres. Sånne piltaster er mye bedre, synes jeg.. Og ikke klapp. (Ellers er jeg veldig åpen for andre merker, men det er vanskelig å finne noe særlig info / tester på nettet.) Kan noen som har litt oversikt anbefale en tlf til meg? På forhånd takk! 8022032[/snapback] Her har du en enkel telefon. Har aldri hatt siemens eller Ben-Q, men dette er en veeeldig enkel telefon Lenke til kommentar
eggnogg Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Hei, hei! Takk for svar, men den får jo ikke akkurat god tilbakemelding her på amobil.. Og dessuten blir den litt for dyr for meg. Men takk likevel! Flere forslag, anyone? Lenke til kommentar
Teodorull Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Hva med en qtec, de er jo greie telefoner, og passer til ditt behov. Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) nokias series 40 og sony erissons vanligfe tlfers menyer er lette å skjønne og enkle. w810 er vel f.eks. en tlf som nærmer seg din pris og har godt kamera pluss navigasjonstaster.. nokia 6070 er også en god kandidat. det er en lav pris du vil betale. du får ikke mye kamera for det.. Endret 26. februar 2007 av megaloman Lenke til kommentar
eggnogg Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Takk for innspill, må bare si at med enkel tlf mener jeg først at det ikke skal være så mye stæsj på den, ikke at jeg har problemer med å navigere meg rundt i menyene.. Og jeg skjønner at det ikke er så mye å velge mellom her, men kanskje noen visste om noen skjulte skatter? Hehe. Men takk alle sammen, jeg må innrømme at jeg ikke har funnet min tlf ennå, har mange som er fine.. Takk. Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 jeg holdt på å se over alle mulige tlf da pcen kræsjet. ufattelig irriterende. Lenke til kommentar
eggnogg Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 jeg holdt på å se over alle mulige tlf da pcen kræsjet. ufattelig irriterende. 8024176[/snapback] Det var jo veldig snilt, i det minste! Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 jeg holdt på å se over alle mulige tlf da pcen kræsjet. ufattelig irriterende. 8024176[/snapback] Det var jo veldig snilt, i det minste! 8024243[/snapback] Trur egentlig at du ikke finner noe bra til 1000-lappen. Ikke med bra kameraet ivertfall. Kan du ikke kjøpe noe brukt ? Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) hvis du kunne leve med joysticken er k750i et billig og bra valg, med linsedeksel i motsetning til w810 med navigasjonstaster. disse er jo ikke så dyre, eller? SE w810 billigste visstnok 1404,-. SE k510i billigste 1383. nokia 3110 classic står den skal bli billig. gjetter helt vilt kanskje ca. 1300 første tiden den er i butikkene.. Takk for innspill, må bare si at med enkel tlf mener jeg først at det ikke skal være så mye stæsj på den, ikke at jeg har problemer med å navigere meg rundt i menyene.. 8024120[/snapback] prøvde å si at de er ganske logiske, selvforklarende. vanskelig å formulere. hadde ikke spesielt med deg å gjøre Endret 26. februar 2007 av megaloman Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Hvis du skal se bildene på en telefon skjerm, trenger du ikke mer enn VGA. Nokia 6101 har det og gode taster til en lav pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå