Prebus80 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Hei. Trenger et forum som en ikke trenger å logge inn for å skrive. Er det noen gratis forum som har denne funksjonen? Ruben Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 hva med phpBB ? google, og du finner det Det er også helt gratis. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Man kan vel gjøre det med vanlige forum som phpBB og slik? Jeg vet ikke hvordan, men jeg regner med at man kan gjøre det. Edit: ah! Du var litt før meg der:P Endret 25. februar 2007 av Andy-Pandy Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 vis du ikke har noen plass å laste det opp på, så går det ann å lage sitt eget forum på Diskusjonsforum . De bruker phpBB, og det er helt gratis siden det er OpenSource. Sempron Lenke til kommentar
Torkild Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Vanilla er et veldig lekker forum. Det er light-weight, men med mye muligheter for tilleggsfunksjoner. Latterlig lett å sette opp, og lett å sette seg inn i. Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Hva med VikingBoard ? Det er fortsatt på betastadiet, men sist jeg testet det så det rimelig bra ut. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Feilpostet og flyttes (: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå