Tohmy Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Hei, Vi er ett par i Oslo som prøver å finne et gårdsbruk i Oslo som kan tilby økologisk produsert melk, mel, egg og grønnsaker. Vi finner mange gårder, men de er enten besøksgårder eller ligger 1 time kjøring utenfor byen. Er det noen som har noen erfaringer med gårder i oslo? mvh Tommy og Nadja Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Selger de ikke økologisk grønsaker og sånt på litt større butikker? Meny, Coop Obs, Ica Maxi o.l.? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Coop vet jeg har et godt tilbud av økologiske produkter. Dessvere vet jeg ikke noe om gårder i Oslo, men Coop kan jo være en nødløsning. Produktene smaker iallefall godt. Lenke til kommentar
Tohmy Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Hei, Kjøper vanligvis den økologiske maten hos Ultra, men det er ofte svin dyrt og vi hade et ønske om å kunne kjøpe maten så fersk som mulig Finnes det i det heletatt gårder i oslo som selger grønnsaker/egg/melk (ikke økologisk) ? mvh Tommy Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Om det finnes, er det en god sjanse for at de allerede har avtale med f.eks. tine som leverandør av råvarer til deres økologiske produkter skal jeg tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå