Gå til innhold

Valg av treningsenter i Bergen...(?)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Angående Vektertorget: trener selv der, og de har 3x Power Rack, Hantler opp til 40kg og ellers et greit utvalg av vektskiver fra 1,25kg til 20kg.

 

Utenom de 3 stengene som 90% av tiden er på rackene, er det vel en 2 utenom de.

 

De færreste som trener der er det du beskriver som "bolere", og personlig synes jeg de som trener der, ofte er veldig hjelpsomme.

 

Fikk personlig hjelp av en veltrent en på markløften og foroverbøyd roing, ettersom at han så at jeg gjorde det helt horribelt feil, rettet han på meg.

 

Ellers er det for det meste studenter som holder seg for det meste på apparatene og på spinningen, eller tredemølle/sykkel.

 

Overall er det et fint sted å trene på, men det kan ofte bli litt folksomt.

 

Det går fint å vente en 3-4 minutter for min del, hvis det ikke er det samme for deg, eller hvis du trenger hantler over 40kg (noe som ikke virker aktuelt i ditt tilfelle) ville jeg funnet et annet sted.

8026761[/snapback]

trenger nok ikke hantler opp til 40 kg nei :D Problemet er at Vektertorget ikke seller månedskort (1 måned, slik som eg har forstått det), men til til høsten igjen, kan det vere at eg stikker og prøver.

8027386[/snapback]

 

Tror ikke det er noen senter som har 1månedskort. De fleste er 12mnd.

Lenke til kommentar
Gymguiden - Bergen

8027647[/snapback]

Kunne ha slått opp i telefonkatalogen om jeg ville, poenget var vel heller å få høre litt hva slags erfaringer folk selv har...

8028046[/snapback]

Jeg linket dit så man kunne se de ulike treningsstudioene i Bergen. Det står også litt erfaringer på siden, selv om det ikke er mye. Hvis du synes dette var nytteløst kan du bare overse det innlegget. :)

Lenke til kommentar
Gymguiden - Bergen

8027647[/snapback]

Kunne ha slått opp i telefonkatalogen om jeg ville, poenget var vel heller å få høre litt hva slags erfaringer folk selv har...

8028046[/snapback]

Jeg linket dit så man kunne se de ulike treningsstudioene i Bergen. Det står også litt erfaringer på siden, selv om det ikke er mye. Hvis du synes dette var nytteløst kan du bare overse det innlegget. :)

8029641[/snapback]

det var der eg fant sats åsane...takk for linken :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...