Gå til innhold

Bytte av minne på Acer Ferrari

cyriax

Anbefalte innlegg

Jeg er igang med å skal bytte RAM på min Acer ferrair 3200. Jeg får løsnet alle skruer untagen 1. Den sitter mellom hovedenheten opg skjermen. Det ser ut som om man må ta av skjermen for å få løsnet på den.

Noen som har erfaring med dette, og hvordan man kan få løsnet den.

En mulighet jeg ser er å skru av rammen på skjermen. Tenkte jeg skulle høre her før jeg satt i gang med det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er igang med å skal bytte RAM på min Acer ferrair 3200. Jeg får løsnet alle skruer untagen 1. Den sitter mellom hovedenheten opg skjermen. Det ser ut som om man må ta av skjermen for å få løsnet på den.

Noen som har erfaring med dette, og hvordan man kan få løsnet den.

En mulighet jeg ser er å skru av rammen på skjermen. Tenkte jeg skulle høre her før jeg satt i gang med det.

8021863[/snapback]

sjekk i manualen der står det hvilke skruer som må bort,har selv gjordt det men husker ikke åssen det var.men du må ta bort det carbon dekslet først,ellers brekker du av de små klipsene som holder det på plass.

under dekslet er der 3 skruer som må bort.

Lenke til kommentar
Takk for svar. Har kikket i manualen, men kan ikke se at det står der. Hvis noen har en link til en manual det står i ville jeg være takknemelig for det.

8024806[/snapback]

viss du kikker i forum for bærbar,og blar deg et stykke tilbake finner du en lang post om dette.der står det hvordan det gjøres + noen nyttige linker.

er ikke sikker hva posten heter,men tror den heter noe med ferrari 3200,er jo samme maskin.

edit:se på side to, acer ferrari 3200 3400.

monza

Endret av monza
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...