ghia01 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Volvo 240 er ikke den verste bilen du kan ha.Tåler MYE, koster lite og er som regel driftssikker og til å stole på. Til å være en tanks så ser den jo bra ut også. Hadde ikke vært i tvil jeg nei, bare å kjøpe 240 det 8076119[/snapback] Nei volvo 240 er ikke den verste bilen du kan ha, det finnes oxo noe som heter russiske biler! Tåler mye?, det føles slik for dette er ikke noe bil å være redd for Men den koster MYE. 240 ligger høyt i pris sammenlignet med f.eks ford, opel, mange japser og andre biler fra samme tid! Du kan få en mercedes for samme pris, en bil som ligger på et helt annet status å kvalitetsnivå. Og MANGE biler er MER driftsikre enn 240! Og bilen ser ut som en olabil! Ville ikke betalt mer enn vrakpant for en 240! Skjønner ikke vitsen når du kan få så mange andre bedre biler til samme pris! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Og man setter spørsmålstegn ved kritikken min her...? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-DJZwKv Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Ok... siden så mange har så mye imot 240.. Kom opp med 5 stk alternativer til 240 ca 93 mod som er bedre.. Tviler på at det overbeviser meg men bring it on! Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 vel kan vel ikke si at sierra eller scorpio er vært så mye mer enn vrakpant heller fordi kvaliteten er jo bånn og ganske høy harry-faktor på disse også spesielt sierra Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Og bilen ser ut som en olabil! Ville ikke betalt mer enn vrakpant for en 240! Skjønner ikke vitsen når du kan få så mange andre bedre biler til samme pris! 8076480[/snapback] Estetikk er subjektivt. Dersom du kjøper en 240 for vrakpant får du det du betaler for. Kjøper du en litt dyrere 240 får du også det du betaler for. Kanskje til og med en i god stand, som ser bra ut. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 hvis jeg hadde hatt valget mellom en 240 og en sierra er det ikke tvil om hvem jeg hadde valgt ....volvo 240 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 hvis jeg hadde hatt valget mellom en 240 og en sierra er det ikke tvil om hvem jeg hadde valgt ....volvo 240 8077425[/snapback] Helt enig. Sierra er søppel Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 En Sierra kan man bygge om til Cossie. Det kan man ikke med en 240. En Sierre er derfor det eneste realistiske valget. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 En 240 kan man dytte en Chevy 350 i. Og få det godkjent. Og få en kjørbar bil. Det kan man ikke på en Sierra. Det er mulig å dytte en V8 under panseret, men å få det godkjent er værre. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 En Sierra kan man bygge om til Cossie. Det kan man ikke med en 240. En Sierre er derfor det eneste realistiske valget. 8079733[/snapback] Eneste store fordelen med Sierra er at det ble solgt så uhorvelig mange av dem, så deler er lette (og billige) å få tak i, og det er vel forholdsvis enkle biler å skru på. Men dette gjelder vel for Volvo også. Men sierra XR4i er jo en rimelig morsom bil! Kom 240'en med 4WD forresten? Lenke til kommentar
eab Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 volvo 240 ble aldri levert med annet enn bakhjulstrekk. Morsom tråd da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå