Kakepynt Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 Som tittelen sier.. er det noe på g? Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 ? Var ett party i det området som het GameSphere, egentlig ett knall party som måtte gi tapt pga The Gathering. Var kanskje det du tenkte på? Lenke til kommentar
Kakepynt Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 Ja. Eller, jeg tenkte generelt. Men jeg har hørt om det. Var ikke det i østfoldhallen? Hvis du vet hvor det er? Hadde vært morro om det kom et sånt stort LAN i østfold distriktet også. Det er jo et lite stykke til Hamar. Lenke til kommentar
uro Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 Ja. Eller, jeg tenkte generelt. Men jeg har hørt om det. Var ikke det i østfoldhallen? Hvis du vet hvor det er? Hadde vært morro om det kom et sånt stort LAN i østfold distriktet også. Det er jo et lite stykke til Hamar. 8022060[/snapback] Du kan jo planlegge, og arrangere selv da Er ikke sååå mye jobb. Kommer jeg Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 Er ikke sååå mye jobb. Kommer jeg 8031273[/snapback] hehe, ja du er en morsom en :!: Lenke til kommentar
uro Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Er ikke sååå mye jobb. Kommer jeg 8031273[/snapback] hehe, ja du er en morsom en :!: 8031337[/snapback] Hehe jeg veit. Men det er faktisk ikke sååå mye jobb mener nå jeg. Selvfølgelig det er jo en del jobb, men er ikke noe man ikke klarer om man vil. Har arrangert 3 ganger jeg og har gått kjempe bra alle tre gangene. Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Er ikke sååå mye jobb. Kommer jeg 8031273[/snapback] hehe, ja du er en morsom en :!: 8031337[/snapback] Hehe jeg veit. Men det er faktisk ikke sååå mye jobb mener nå jeg. Selvfølgelig det er jo en del jobb, men er ikke noe man ikke klarer om man vil. Har arrangert 3 ganger jeg og har gått kjempe bra alle tre gangene. 8036971[/snapback] Hvor stort arrangement snakker vi om da? Lenke til kommentar
uro Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Er ikke sååå mye jobb. Kommer jeg 8031273[/snapback] hehe, ja du er en morsom en :!: 8031337[/snapback] Hehe jeg veit. Men det er faktisk ikke sååå mye jobb mener nå jeg. Selvfølgelig det er jo en del jobb, men er ikke noe man ikke klarer om man vil. Har arrangert 3 ganger jeg og har gått kjempe bra alle tre gangene. 8036971[/snapback] Hvor stort arrangement snakker vi om da? 8038137[/snapback] Vel siste var 150 folk. Altså vet det ikke er stort etter HW-lan skala og TG skala. Men er stort nok Så er fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå